smeltpåtjukka Skrevet 12. desember 2008 #1 Skrevet 12. desember 2008 Hei til dere i 2. trimester. Jeg er kun i første men lurer på om noen av dere har opplevd blødninger over tid, tidlig i svangerskapet; Har slitt med blødninger i lang tid (over 14 dager) og får innimellom friskt blod, men ikke mye. Har vært hos legen, og fikk da henvisning da han mente det var for tidlig å finne ut noe siden jeg var 5 uker. Siden jeg ikke har hatt smerter, så sa han at jeg skulle bare ta det med ro. Men for to dager siden kom det friskt blod og da ble jeg redd. Fikk time hos gynekolog på dagen. Hun tok innvendig UL og der så jeg jaggu en liten bønne med bankende hjerte. Men gleden var ikke langvarig. Gynekologen sa at hun synes den var litt liten for sine uker og ville ha meg tilbake i uke 8. Hun fant forøvrig ut at jeg var 6 uker på vei. Så nå må jeg smøre meg med tålmodighet i 10 dager til... Ikke lett, men prøver å tenke positivt. Uansett så vet jeg at det er normalt å miste og må nok være forberedt på at det kan skje.. Det rare var at til slutt så sier gynekologen at det ser bra ut!!?? Så jeg vet ikke hva jeg skal tro. Hang meg sånn opp i at hun sa det ikke er sikkert det er levedyktig.. Er det noen andre som har hatt det slik? Og er jo så vanskelig å si hva disse blødningene kan komme av. Hvor lenge kan man blø uten at det er farlig? Hmmmm
snart to barns mamma:) Skrevet 12. desember 2008 #2 Skrevet 12. desember 2008 hei jeg hadde litt blødninger i første svangerskapet. da sa de det at så lenge det var små blødninger uten smerter så var det ikke farlig. syns du må prøve og høre på lege/gynekolog men hvis det skjer forandringer tilkall lege med en gang. Jeg var også på ultralyd når jeg var 6 uker på vei og da klarte de ikke se noe, han sa til og med at han ikke trodde jeg var gravid at jeg kanskje hadde vært det men hadde mistet.Men jeg var gravid det viste bare ikke på ul.er nå 21 uker så de kan ta feil de også Prøv og slappe av mest mulig og tenk positivt:) Lykke til:)
smeltpåtjukka Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. desember 2008 Takk skal du ha. Så godt å høre at det går bra med deg! Jeg krysser alt jeg har for at det ordner seg for meg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå