St.Sunniva Skrevet 12. desember 2008 #1 Skrevet 12. desember 2008 Som vet hva de pinnene man bruker kalles, samt hvor man evt får kjøpt de?
Dailis Skrevet 12. desember 2008 #2 Skrevet 12. desember 2008 Jeg vet ikke hva jeg kaller den jeg. Hehe, men jeg kjøpte den på husfliden. Hva slags lefser skal du bake?
*sola ღ Skrevet 12. desember 2008 #3 Skrevet 12. desember 2008 Spø, kaller jeg det.. Men om det er det det heter.. Har arva min fra mormor..sammen med takka. Godt brukt og veldig kjekk å ha.
St.Sunniva Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. desember 2008 Skal bake vanlige potetlefser....vi har nemlig også utstyr etter mormor, men kunne ikke finne disse pinnene (selvfølgelig....aaarrrgggh)
dåsa06 Skrevet 12. desember 2008 #5 Skrevet 12. desember 2008 Æ e trønder, å vi kalle de spuddu! :-) Så det på en butikk forrige helg, men greier ikke huske hvilken. Men vil tro at både Husfliden og Jernia er gode tips...Og kanskje også Christiania Glasmagasin. Lykke til med bakingen.
St.Sunniva Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. desember 2008 Er husfliden en egen butikk-kjede, eller er det bare generelle husflid butikker du sikter til? Har aldri sett på Jernia, men ingenting er jo umulig :-)
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 12. desember 2008 #7 Skrevet 12. desember 2008 her kaller vi det "fløy". tror de har det på husfliden. og andre liknende butikker.
Dailis Skrevet 12. desember 2008 #8 Skrevet 12. desember 2008 Det er en kjede, men du finner det sikkert på liknende butikker. Holder på å bake lefser nå selv:)
camilla^ Skrevet 12. desember 2008 #9 Skrevet 12. desember 2008 Lefsepinner kaller jeg det. Kjøpte på Pytt & Panne. Mener jernia har det her hvertfall. Men få som jobber i butikkene som vet hva det er. Jeg kjøpte det i første omgang som rørepinne til vin, helt til det gikk opp for meg. Så da ble det to istede.
St.Sunniva Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #10 Skrevet 12. desember 2008 var inne på Pytt & Panne, men så at det ligger i Skien, så det blir litt langt å reise :-) men jeg får titte på Jernia kanskje, så får vi se hvordan det blir
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå