Gå til innhold

Blødninger i 16 dager. Bekymret. Noen flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har slitt med blødninger i lang tid (over 14 dager) og får innimellom friskt blod, men ikke mye. Har vært hos legen, og fikk da henvisning da han mente det var for tidlig å finne ut noe siden jeg var 5 uker. Siden jeg ikke har hatt smerter, så sa han at jeg skulle bare ta det med ro. Men for to dager siden kom det friskt blod og da ble jeg redd. Fikk time hos gynekolog på dagen. Hun tok innvendig UL og der så jeg jaggu en liten bønne med bankende hjerte. Men gleden var ikke langvarig. Gynekologen sa at hun synes den var litt liten for sine uker og ville ha meg tilbake i uke 8. Hun fant forøvrig ut at jeg var 6 uker på vei. Så nå må jeg smøre meg med tålmodighet i 10 dager til... Ikke lett, men prøver å tenke positivt. Uansett så vet jeg at det er normalt å miste og må nok være forberedt på at det kan skje.. Det rare var at til slutt så sier gynekologen at det ser bra ut!!?? Så jeg vet ikke hva jeg skal tro. Hang meg sånn opp i at hun sa det ikke er sikkert det er levedyktig..

Er det noen andre som har hatt det slik? Og er jo så vanskelig å si hva disse blødningene kan komme av. Hvor lenge kan man blø uten at det er farlig? Hmmmm :)

Krysser uansett alt jeg har her :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har det omtrent likt :(

Jeg skal på Ul i morgen formiddag....er da 7+5. Har ikke så store forhåpninger, Har hatt brun utflod omtrent siden positiv test, og igår begynt blodet å bli mer og rødere. Har heller ikke smerter.

Håper det går bra med oss begge, og at spirene klamrer seg fast :)

Skrevet

Heisann!

Jeg var på tidlig UL for litt siden, var da ca 6+5 og fikk se bankende hjerte. Legen min sa da at hvis man ser bankende hjerte på tidlig UL så var dette et svært godt tegn og at det da var bortimot mindre enn 10%sjanse for å abortere.. Så da hørtes det jo betryggende ut at du så hjerte banke! Lykke lykke til!

Skrevet

Jeg ble satt 3 uker tilbake i sv.skapet på tidlig UL, og ble kjemperedd for at noe var galt. Tok ny UL på Volvat, og hun satt meg en uke frem igjen fra det legen på sykehuset mente (altså da to uker tilbake fra hva jeg trodde). Da så vi et hjerte som slo.

Så målte jeg hcg med 2 ukers mellomrom hos legen, det doblet seg ikke engang på 2 uker, så da regnet jeg med at alt håp var ute.

På onsdags kveld hadde jeg kraftige menssmerter, og våknet opp igår tidlig med blødninger. Da var jeg sikker på at alt håp var ute. Dro på Volvat og sjekket opp, men jammen hadde ikke babyen vokst 3 ganger så mye fra forrige uke, og hjertet banket i vei :) Armer og bein hadde den også fått :) Livmormunnen var helt lukket og svangerskapet mitt lå godt beskyttet bak en tykk slimhinne.

Så det viser jo at det virkelig kan gå bra :)

Skrevet

Hei!

Hvordan gikk det med din UL???? Er spent :)

Skrevet

Tuaen takk!! Jeg håper på det beste :)

Skrevet

Så bra!!! Det kan ikke ha vært lett å gå igjennom alt det der. Du gir meg håp :)

Skrevet

jeg har skrevet dette i en annen debatt,men spør her da det ikke er så mye aktivitet der:

Jeg vil bare spørre om noe..lette tankene mine litt! Jeg vil nemlig ikke spørre noen rundt meg..

Jeg venta egentlig mens rundt den 17.Nov! Tok en test for ett par uker siden-den var negativ(som vanlig).. men nå har jeg hatt små"blødninger" i 4 dager..det er ikke mye og har en rødbrunaktig farge! Jeg lurer på om jeg skal ringe legen til uka,men jeg vet ikke..noen som har hatt det sånn? Jeg tør ikke teste meg på nytt..hater negative svar!!!! mista i september 06,og har ikke vært gravid siden det- selvom vi har prøvd..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...