Gjest Skrevet 12. desember 2008 #1 Skrevet 12. desember 2008 Alle som hater meg og gjerne vil ha sagt det må heretter sørge for å skrive til meg på en måte som ikke inkluderer nicket mitt, siden det ikke er søkbart lenger. Hva fan er greia med at trebokstavers ord ikke kan søkes opp lenger?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 12. desember 2008 #2 Skrevet 12. desember 2008 Det er for å beskytte deg o kjære høye. Jeg drikker dårlig hvitvin. så jeg finner deg hvor som helst.
Gjest Skrevet 12. desember 2008 #3 Skrevet 12. desember 2008 Det er derfor jeg har deg. Du skulle bare visst hva jeg driver med. Vær snill.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 12. desember 2008 #4 Skrevet 12. desember 2008 Hvilket subtild barbieantrekk får du nå? Har du forresten husket å sjekke alle julegaver du har fått sånn at du kan begrense skaden og tilpasse din gave etter det du får, sånn at det ikke blir misligehold i pris? Min datter beklaget seg i dag over mangelen på nye bøker. høhø
Gjest Skrevet 12. desember 2008 #5 Skrevet 12. desember 2008 Ja, matching i pris og ikke minst i graden av stilmessig treff er vesentlig. Jeg har imidlertid bare fått en gave og den har jeg smekket meg selv på fingrene for så jeg ikke skal klemme.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 12. desember 2008 #6 Skrevet 12. desember 2008 Hehe. Men den er bra da. Til gjengjeld liksom og nei, du får ikke åpne den, den er gitt fra mitt hjerte.
Gjest Skrevet 12. desember 2008 #7 Skrevet 12. desember 2008 *SMEKK* Men jeg skal holde ut. MAAAANGE pakker på julaften er det beste. Pakk gjerne inn hårspenner en og en til meg, det slår an, jo flere pakker jo bedre.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 12. desember 2008 #8 Skrevet 12. desember 2008 Fillern. Da er dette et kinderegg. Tre i en.
Gjest Skrevet 12. desember 2008 #9 Skrevet 12. desember 2008 Jamen da VET jeg jo at det er tre, og da tenker jeg at det er tre, ikke som når svigermor baller sammen et helt stativ fra HM til ungen og stapper det i en kjempegavepose uten å ta av prislappen engang.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 12. desember 2008 #10 Skrevet 12. desember 2008 Ok, ikke hyggelig, men veldig praktisk. Svigermora di er litt sånn, møkk?
Gjest Skrevet 12. desember 2008 #11 Skrevet 12. desember 2008 Nei, hun er på en måte litt sånn snill, men også veldig sånn dum og veldig sånn rik. Og det er en litt ukoselig kombo.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 12. desember 2008 #12 Skrevet 12. desember 2008 Mye snill og litt rik tror jeg er lurere. Penger funker bare når man har hatt lite av dem og husker det.
Gjest Skrevet 12. desember 2008 #13 Skrevet 12. desember 2008 Ja, det blir lett anstrengt med folk som synes penger er pinlig fordi de aldri har mangla dem.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 12. desember 2008 #14 Skrevet 12. desember 2008 har fått 4 bbc-kanaler her i hus. tror du det er lykke eller? Trinny og Susannah og Linley hele tiden. Weee
Gjest Skrevet 12. desember 2008 #15 Skrevet 12. desember 2008 Jeg vil bare ha en kleshomo. Ikke klesdamer, selv om hun runde i det ene programmet var veldig deilig. Men hun er rund på rett sted, jeg er rund på de andre stedene.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 12. desember 2008 #16 Skrevet 12. desember 2008 Hun ser ut som meg. Gjett om jeg ble skuffa da hun og ble beinrangel.
Gjest Skrevet 12. desember 2008 #17 Skrevet 12. desember 2008 GISSSPP, har de sulta henne? Akkurat som Sophie whotsit - datterdattera til Roald Dahl - ja, Sophie Dahl, nettopp, som var knusbra som stor og bare er tragisk som beinrangel?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 12. desember 2008 #18 Skrevet 12. desember 2008 noe sånt. Man trengte jo ikke to rangel i den serien. Nok med en som klæra ikke henger på. Men dette er de gamle episodene så Susannah er stor og jeg er glad. Vinflaska er tom, samme hvor kjedelig den var så var det jo vin..
Gallis Skrevet 12. desember 2008 #19 Skrevet 12. desember 2008 dere er jo helt vekke fra virkeligheten jenter.... hvorfor holder dere på med disse rare usammenhengenne samtalene innepå internett visst dere vil snakke sammen så har dere vel msn har dere ikke???? nei dette blir for dumt!!!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 12. desember 2008 #20 Skrevet 12. desember 2008 Vi liker ikke msn, gå ut av vår tråd dumme mann.
Gallis Skrevet 12. desember 2008 #21 Skrevet 12. desember 2008 haaallooo?? den der var helt usakelig!!! jeg har like mye lov til å være her som det du har og visst du hadde snakket på msn så hadde ikke jeg kunnet komme inn på samtalen for den ville vært PRIVAT! forresten var det ikke du som ble så sint fordi jeg kallet deg mann? når det ikke var det jeg mente en gang... du gjør jo det samme selv... det som kommer opp må også komme ned!!!!
Gjest Skrevet 12. desember 2008 #22 Skrevet 12. desember 2008 Eneste kommentar til deg: hadde du hatt den minste anelse om hvor forjævlig gudsjammerlig kløsegiskrævetkjedelig du er så hadde du antakelig implodert.
Gallis Skrevet 12. desember 2008 #23 Skrevet 12. desember 2008 du din lille inntørkete vissne blomst!!! og jeg mener ikke en vanlig blomst jeg mener blomsten som mannen din stikker pølsen sin inni!!!! du er ikke det spytt bedre!!!! har en samtale på internet som det ikke går an å skjønne bæret av og så sier du at jeg er kjedelig!!! tror du skal ta deg en tur hos gartneren sånn at han kan helle vann på blomsten din sånn at du får pølsa inn igjen!
TrustNoOne (but Me) Skrevet 12. desember 2008 #24 Skrevet 12. desember 2008 Oooh, den satt.... Jeg sier ja til implodering, gitt.
Patetica fåkksi Skrevet 13. desember 2008 #25 Skrevet 13. desember 2008 Skjønner godt at det ble stille i fjøset etter DEN salva der jah!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå