Zupermam Skrevet 12. desember 2008 #1 Skrevet 12. desember 2008 smurte min 7 uker gml baby med litt a-krem i dag, og det virka som den svei skikkelig på ham, stakkars, Flere som har opplevd lignende og som kan anbefale en annen krem? Vi har anlegg for eksem i familien, så jeg skulle smøre ham litt inn, for han er litt tørr i huden stakkars, men huff...
kleenex Skrevet 12. desember 2008 #2 Skrevet 12. desember 2008 Her har jeg bare bra erfaring med a krem på minis hud. Han har atopisk eksem. Mange anbefaler aderma eksomega eller noe. Vi holder på å prøve ut den, men hvet ikke helt om jeg er fornøyd
Jentemamma-03&Guttemamma-07 Skrevet 12. desember 2008 #3 Skrevet 12. desember 2008 Har aldri opplevd at A-Creme har svidd. Alle her i huset bruker A-Creme nå på vinteren. Har en mann med eksem og ei datter på 5år med eksem og denne funker kjempe fint til alle sammen. Kan det ikke være fordi han synes det er litt ubehagelig og bli smurt da? Min sønn på 15mnd har aldri likt særlig og bli smurt inn med krem. Men det ble bedre ettersom han ble vant til det. Locobase er en veldig fin krem men den er også veldig fet så den smøres ikke så lett ut, Liker også Decubal. Det er de 3 kremene jeg har brukt som "tileggskrem" til eksem salven til eldste dattra mi & samboer :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå