Gjest Skrevet 12. desember 2008 #1 Skrevet 12. desember 2008 Kanskje ikke dere, nei, men JEG gjør! For akkurat ett år siden idag satt jeg hjemme med mamma, svigermor og kjæresten, stooor gravidmage og kakao! Vi satt å lurte på når vi skulle dra til føden:P Jeg satt der med rier og såvidt uten denne slimproppen altså Herregud, er det gått ett år alt? Synes det var nettopp at jeg pakka bagen i full fart, en sinnsforvirret 17-åring, som ikke ante noenting akkurat der og da! Huffåhuff, nå må jeg ta kaken utav ovnen også, i morgen blir det stoor besøk til lille ettåringen min:) Jeg fødte ikke før seks neste morgen, men idag er det altså ett år siden jeg føyk avgårde til sykehuset, raart!! =)
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 12. desember 2008 #2 Skrevet 12. desember 2008 Om det er noen trøst så er du en sinnsforvirret 18åring nå. Du kan tro du ikke er det, men om 10 år så vil du se jeg hadde rett. Og nyt at du ikke er 30. Gratuelerer med tulla.Som er blitt stor.
Økologisk_knekkebrød Skrevet 12. desember 2008 #3 Skrevet 12. desember 2008 Gratulerer med ettårsdag i morgen! (Jeg er 27, og like sinnsforvirret! )
Gjest Skrevet 13. desember 2008 #4 Skrevet 13. desember 2008 Hihi, Jeg tror kanskje jeg er bare blitt mer sinnsforvirret det siste året jeg:P MEN ALTSÅ IDAG HAR LILLEGUTTEN BUURSDAG!!! Ett helt år, dere...=)
Medium fikk guttebass Skrevet 13. desember 2008 #5 Skrevet 13. desember 2008 Gratulerer med ettåring i hus! ;o)
vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 13. desember 2008 #6 Skrevet 13. desember 2008 ja jeg husker 12 des i fjord å året før der å året før der ..å helt til 12des 02 da fikk jeg en liten jente på 2900 gram å 49cm... i går feiret vi henne 6 år å skole jente....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå