Gå til innhold

Testing, testing, testing.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg testet blendahvitt i dag tidlig, er det mulig at den kan bli positiv i morgen tidlig da?? I pakningsvedlegget står det at hvis man får negativ test, skal man ta en ny om 2-3 dager. Men jeg greier da ikke å vente så lenge!!!!!!!!!!! Jeg kommer helt sikkert til å teste igjen i morgen, men bare lurer: Er det noen som har testet fullstendig negativt en dag, og så fått positiv dagen etter???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

når har du ikm da?

Skrevet

Har ikm mandag (15.)

Skrevet

da kan den jo være positiv imorgen...kanskje du burde vente til søndag?

det er lettere sagt enn gjort...jeg pleier å teste hver dag når det nærmer seg ikm;-)

lykke til;-)

Skrevet

Ja, jeg burde nok vente til søndag. Men det greier jeg IKKE. Og har et lass med tester liggende også!! :-) Så det blir nok testing i morra også, så får det gå som det går! :-) Er ekstra spent denne pp, vet ikke hvorfor, har ingen spesiell grunn til det egentlig...

Skrevet

kanskje det er er grunn nok at du ikke har noen grunn;-)

jeg hadde bestemt meg for å overse symptomer( som alltid er der i hver pp...), og slappe helt av...

men jeg har sååååvondt i puppene idag...og det er en hel uke til ikm..de er som de pleier et par dager før mensen..

og sambo mener jeg er en sporhund, som kjenner lukter overalt( og det var symptom sist jeg var gravid...)

og jeg har egentlig bestemt meg for ikke å teste før ikm denne pp, men det spørs..he he

Skrevet

hehe, godt å høre at jeg ikke er den eneste uten total selvkontroll :P klarer absolutt ikke vente - ei uke til ikm, har teste hver dag i sikkert fire-fem dager allerede (vet det er for tidlig, men jeg er avhengig ;)).

sist graviditet testet jeg blendahvitt, som du sier, den ene dagen, og tydelig positivt neste dag, så det ER mulig. er sikkert viten om dette som gjør at jeg ikke klarer la de teststrimlene ligge en eneste dag fremover...

lykke til! :)

Skrevet

Testen var like blendahvit i dag og den.... :-( MEN jeg har fortsatt ingen tegn på at tr er på vei. Har ikm på mandag, og siden jeg slutta med p-pillene har jeg alltid spotta noen dager før tr, og av og til også hatt menssmerter før mensen har kommet. Men nå er det ingenting!! Så jeg tester igjen i morgen, hvis ikke tr har kommet! :-)

Skrevet

Fortsatt negative tester (testet både med billigtest og cb i dag), og fortsatt ingen tegn til tr. Men jeg har gitt opp nå, tipper tr er rett rundt hjørnet. Bare kroppen min som tuller litt..... :-(

Skrevet

Det blir spennende i morgen, da! Jeg kjenner meg sånn igjen, fått fullstendig testedilla her. Må innrømme at jeg tydde til en eltest i dag, selv om jeg ikke venter mensen før om 9-10 dager. Til pass for meg at jeg fikk et svakt utslag på den, ikke noe mindre spent nå! Vet jo at det trolig ikke betyr noe som helst, men blir jo giret.

Men, som svar på det første spørsmålet ditt, da jeg var gravid testet jeg fullstendig uten utslag en dag og positivt neste. Så krysser fingrene for deg i morgen:-)

Skrevet

Takk, takk!! Jeg kommer til å teste hver morgen til jeg evt får en positiv test eller tr. Håper fortsatt!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...