Gjest elissa2 Skrevet 12. desember 2008 #1 Skrevet 12. desember 2008 jeg fødte ei lita jente mandag 8 desember,max dager på overtid. Skulle bli satt igang ,men fødslen starta av seg selv på sjukehuset under en ultralyd undersøkelse,og ble da bare geleida 4 etg opp på føden:) fødslen tok 5 timer ca........inntenst og sinnsykt vondt når det sto på,men glemt med en gang prinsessa var ute:) de vitale målene var 3640 gr og 52 cm. så nå er min tid her inne over,så jeg takker for meg:) ønsker dere alle ventende masse lykke til,og sender over en masse med fødestøv:) klem fra meg:)
Snusmusa Skrevet 12. desember 2008 #2 Skrevet 12. desember 2008 Gratulerer så mye!! Kos dere masse i tiden fremover
:*lillefru*:har født*: Skrevet 12. desember 2008 #5 Skrevet 12. desember 2008 Gratulerer så mye med jenta & velkommen til verden Prinsesse ) Ønsker dere masse lykke til videre!! God Jul & Godt Nytt År )
lchristin-nydelig tulle Skrevet 12. desember 2008 #6 Skrevet 12. desember 2008 hei på deg. nå er det lenge siden jeg har hørt no, ble nesten litt bekymret..var jo snakk om svangerskapsforg. sist.. gratulerer sååå masse og ønsker dere en kjempe fin tid framover og en herlig jul!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå