Gå til innhold

Mobil og barn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når syns dere det er ok å gå de små håperfulle egen mobil? I avisa i dag hadde de intervjua barnahagebarn om hva de ønska seg til jul, og der var det 4-5 åringer som ønska seg mobil... Og foreldrene var ikke helt fremmed for tanken.

Er det bare jeg som er kjip, eller er det veldig tidlig å få egen mobil?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh, kan ikke se helt for meg hvorfor 4-5 åringer trenger mobil. Har hørt om en 6 åring som har, og det synes jeg også er altfor tidlig.

Guttungen min fikk i sommer, han er 8 år. Egentlig hadde jeg bestemt meg for at han ikke skulle få før han var 10 år, men så begynte han å dra lengre hjemmefra, og jeg synes det var greit at han fikk for at jeg lettere skulle få tak i han, men ser at det ikke hadde vært helt nødvendig, da han jo uansett må gi beskjed hvor han drar, og jeg stortsett alltid vet hvor han er uten at jeg må ringe han.

Skrevet

Nei jeg syntes det var veldig tidlig å få egen mobil når de er så små. Kan ikke skjønne hva de skal med det og når de skal bruke det. Kan vel bare låne de voksne sine hvis det er noen de vil ringe til.

Skrevet

jenta mi på 7,5 år fikk det av faren sin nå, da hun var hos han sist gang.....syns det er tidlig, og ikke er hun så ivrig heller... hun har ennå ikke ladet den ette at hun fikk den....så hun er nok for liten ennå:(

Skrevet

Mobil til barnehagebarn kan jeg ikke skjønne at er "nødvendig". Det er lenge til min gutt får mobil, vet ikke om noen 6-åringer som har det, heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...