Gå til innhold

jeg ønsker meg flere barn. noen andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alene med et barn som blir 3 år til sommeren. Ingen mann. 29 år. Merker at bio-klokka begynner å tikke.Jeg syns det er synd at sønnen min ikke har søsken. Men samtidig vil jeg ikke "lure" en mann eller dra til Danmark...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*rekker opp hånden*

jeg har også lyst på flere barn, men jeg har lyst til å gå ferdig skolen først. så om jeg fremdeles er singen om 3 1/2 år, så tror jeg det blir danmarkstur ja. da er småen ca 6 år og det blir fint, for da kan jeg være hjemme med minsten småens første skoleår. det tror jeg blir fint for alle parter.

Skrevet

*rekker også opp her*

Men har en kjæreste som enda er i yngste laget. Har ei på snart 2,5 og vil jo at hun skal bli storesøster en dag. Er babysyk som bare fy om dagene og ser nusselig små overalt.

Babysyk, men samtidig redd for å bli gravid. For en fin kombinasjon:)

Skrevet

akkurat sånn er jeg også!

hehe.. titter på rosa babyklær og søte babyting. åååå...er etter vær baby jeg ser, men når legen sier "kanskje du er gravid? du vet det ikke alltid vises på en test?" så holdt jeg på og falle ned fra benken... hehe.. og han begynte straks å si "du er sikkert ikke det altså"

hehehe, så det må ha syntes... hehe

Skrevet

jeg vil oxo ha, men er ett problem der. ikke hjelper det å dra til danmark heller.

Skrevet

Du får komme til Trondheim da vet du :) Jeg vil også ha flere...

Skrevet

Jeg sjekker ut gutteklær:)

Har allerede ei rosa ei, og det er jo litt morosmmere å se på gutteting nå:) Hoff, er skummelt med leger som sier slikt, men jeg var faktisk over fire mnd på vei før vi fant ut at jeg var gravid. Skremmende egentlig.

Skrevet

Hehe, blir sikkert lit vanskeligere for deg ja;)

Vi kan lage sammen og så deler vi;)

Skrevet

Nei vil absolutt ikke bli alene med 2 barn! Satser på at jeg treffer en mann etterhvert og da vil jeg gjerne ha en til:)

Skrevet

ja det er ett alternativ, men vil helst ikke dele da. vil helst ha både dame og barn ;))

Skrevet

ja jeg har kjempe lyst.. helt dårlig,, datteren min fyller 2år imorgen, og idag fikk hun baby annabel som lager koselyder, sutter på smokken.. den er sååå levende,,

ei venninne av meg fortalte at hun var gravid igår, og da ble jeg helt dårlig.. hun gikk ifra mannen en stund etter meg, og nå har hun funnet en ny.. tre av mine nærmeste er gravide, og to ble gikk fra gubbene i sommer (og jeg for 1år siden).. de har funnet seg nye da..

men samtidig vil jeg ikke være alene med to, så da skal jeg være sikker på at det er det riktige

Skrevet

Åhh, du skal det ja;)

Skrevet

Jeg har også veldig lyst på flere barn, men er samtidig litt skeptisk. Er mamma til en jente på 2 år. Jeg er redd for å bli alene med enda et barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...