Gjest Skrevet 12. desember 2008 #1 Skrevet 12. desember 2008 Fikk ny bok som jeg hadde bestilt i posten idag. Liten førjulspresang til meg selv Siste til Kathy Reichs, har lest alle de andre i serien og gleder meg masse til denne....nesten så jeg ikke vil begynne å lese for vet jeg kommer til å bli ferdig med den så altfor fort
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 12. desember 2008 #2 Skrevet 12. desember 2008 Begynt å lese? Jeg kjøpte meg også bok i dag, en ny bok i en av de tre seriene jeg følger med på:=) Gleder meg til den, men den blir vel lest ut i løpet av helga tenker jeg..
Gjest Skrevet 13. desember 2008 #4 Skrevet 13. desember 2008 Krim. En rettslig antropolog som bistår politiet i saker der de finner skjeletter patologene ikke får noe informasjon ut av. Bra bøker med en del teknisk antropolog"prat" som jeg synes gir mye til fortellingene Er de bøkene serien "Bones" på tv3 er, særdeles løslig, bygget på.
blond Skrevet 13. desember 2008 #5 Skrevet 13. desember 2008 Nå minnet du meg på at jeg har en bok fra biblioteket som skal leveres på onsdag og jeg er snart midtveis i Havfruestolen som jeg må lese først. Jeg får visst logge av snart og få opp farten.
Gjest Skrevet 13. desember 2008 #6 Skrevet 13. desember 2008 Ferdig med kapittel 4 alt Hmpf, hun kunne godt skrevet tykkere bøker synes jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå