Gjest Skrevet 12. desember 2008 #1 Skrevet 12. desember 2008 Jenta mi har for første gang i sitt liv blitt invitert av barnehagebarn til bursdagselskap (skjedde aldri der vi bodde før) og jeg sitter her HELT blank 1. trenger jeg som mor være med? 2. hva er OK å kjøpe som ikke koster tusenlapper? det varer i 2 timer forresten..
Gjest Skrevet 12. desember 2008 #2 Skrevet 12. desember 2008 er jenta mi som er 3 år forresten og aldri vært i bursdagselskap.. (utenom sitt eget da,hehe)
lystige lerke Skrevet 12. desember 2008 #3 Skrevet 12. desember 2008 I vår barnehage er foreldre med. Spør de andre foreldrene i din barnehage. Hvis du tror jenta di blir redd, så er du med uansett. Masse man kan kjøpe til mellom femti og hundre kroner. Badeleker, bøker, såpebobler, hårspenner, t-skjorte etc.
Gjest Skrevet 12. desember 2008 #4 Skrevet 12. desember 2008 dette er på søndagen så jeg rekker ikke å spørre de andre foreldrene.. men jeg skal kikke etter en ok gave i morgen så får vi høre med mor til hun som har bursdag om vi skal bli igjen eller ikke
Blåmandag¤ Skrevet 12. desember 2008 #5 Skrevet 12. desember 2008 Det varierer litt om foreldrene er med eller ikke. Ofte er de vel det når barna er 3 år. Tror det er vanlig å legge seg rundt 100-lappen i barnebursdager.
melkekua™ Skrevet 12. desember 2008 #6 Skrevet 12. desember 2008 Her er foreldrene med ) Kjøpe en gave som koster mellom 50,- og 100,- masse man kan kjøpe. Vet de har noe koppestell på Nille til under hundrelappen ;o) Gaven var en stor suksess når jenta mi var i bursdag til en bhgvenninne. Gratulerer med spira forresten ;o) Morro å se at det blir en tredje på dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå