Sweet :-) Skrevet 12. desember 2008 #1 Skrevet 12. desember 2008 Vi skal avgårde å bake kakemenn i morra hos mi søster. Fikk telefon i går,begge ungene har fått vannkopper!! Hadde dere holdt ungene deres unna eller? Vannkopper er jo noe unger må gjennom uansett,og smitte kan man kommer over andre plasser også.
Gjest Skrevet 12. desember 2008 #2 Skrevet 12. desember 2008 Hvor lang er inkubasjonstiden da ? Om man klarer å få det etter julaften er det jo helt ok. De må gjennom det, og det er jo greit å kunne styre det litt -så om de ikke risikerer å få det på julaften, og det passer å få det etterpå så hadde jeg kjørt på.
3b@rnsmor-30* Skrevet 12. desember 2008 #3 Skrevet 12. desember 2008 jeg har kommet til den fasen at jeg faktisk oppsøker folk jeg kjenner som har vannkopper... i håp om at ungene skal få det og bli ferdige med det...
Mrs. Bouquet Skrevet 12. desember 2008 #5 Skrevet 12. desember 2008 Hadde ikke utsatt barnet for vannkopper nå med tanke på jula.
lystige lerke Skrevet 12. desember 2008 #6 Skrevet 12. desember 2008 Får ungene vannkoppesmitte nå, så får de vannkopper i jula.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå