Gå til innhold

Vannkopper og besøk!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal avgårde å bake kakemenn i morra hos mi søster. Fikk telefon i går,begge ungene har fått vannkopper!!

Hadde dere holdt ungene deres unna eller? Vannkopper er jo noe unger må gjennom uansett,og smitte kan man kommer over andre plasser også.

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lang er inkubasjonstiden da ? Om man klarer å få det etter julaften er det jo helt ok.

De må gjennom det, og det er jo greit å kunne styre det litt -så om de ikke risikerer å få det på julaften, og det passer å få det etterpå så hadde jeg kjørt på.

Skrevet

jeg har kommet til den fasen at jeg faktisk oppsøker folk jeg kjenner som har vannkopper... i håp om at ungene skal få det og bli ferdige med det...

Skrevet

inkubasjonstida er 10-20 dager.

Skrevet

Hadde ikke utsatt barnet for vannkopper nå med tanke på jula.

Skrevet

Får ungene vannkoppesmitte nå, så får de vannkopper i jula.

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...