Gå til innhold

Tenk om dette var dagens standard for sexy..

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. da skulle jeg ha vært glad!

Jeg er så lei dagens glamour/nakenmodeller, der det er om å gjøre å være mest trashy og naken før man er godkjent som sexy.

www.tinkerbelle.blogg.no

ja til kvinnelige former!!!!!

r.i.p betty page.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kvinnelige former er fint.. KNIS

Artig å titte på bloggen din Betty boop;-)

Skrevet

ja. hurrah for kvinnelige former!!!!

(uten å tråkke de tynne på tærne!)

hahahaa. tenk det du, betty boop liksom. stort hode og rar kropp tenkte sikkert de som gav meg komplimentet.. fnis.

Skrevet

Tror de fleste som føler seg sexy er det, uansett vekt og fasong. Lykken ligger i å bli venn med seg selv.

Skrevet

Fantastisk klokt sakt Lektor Doppler :)

Skrevet

det her du rett i lektor doppler, alikevel så skal det litt til å bli venn med kroppen sin så lenge mediabildet sier du må være tynn som en strek, ha svære plastikkpupper og silikon i leppene.. er ikke lett for ungdom å bli venn med kroppen sin med det som ideal tror jeg da.

forøvrig er jeg god venn med kroppen min jeg. den er sunn og litt rund.. men ganske ok. hehe.

Skrevet

Synes det virker som om idealet nå er litt sunnere. Heroin-chick looken på 90-tallet og platina blon m/silikon og null midje er ikke så hot lenger, heldigvis. Damer som Kate Winslet, Scarlett Johanson og Lilly Allen (forøvrig ikke den sunneste jenta i byn, men har narurlige former) blir dratt frem som sex-symbol ofte.

Og jeg synes også at damer må slutte å være så selvkritiske! De fleste menn liker jo former! Hofter, litt mage, bryst er jo sexy! Og de aller fleste menn er enig med meg=)

Skrevet

Kan ikke tråkke de tynne på beina for da knekker de..

Han gav deg nok det komplimentet for at synes du var fin og fager tipper jeg :-)

Skrevet

De fleste menn bryr seg lite om hvordan Vic Becham ser ut. Bare vi damer som er stuck der.

Skrevet

Jeg har og for høy vekt i forhold til BMI. Dette plaget meg og jeg gikk til legen og ba om reductil.

Min lege sa

"se deg i speilet". Du er kvinne. Du er ikke farlig tykk noe sted, du har vekta fint fordelt. Du kommer aldri til å få reductil og du trenger ikke slanke deg." Og jeg slanka meg litt for noen år siden, og paradoksalt nok min hofte-midjeradius er bedre nå enn da jeg var 5 kilo lettere.

jeg trener tre ganger i uka, jeg er aerobicinstuktør, og fordi jeg ikke ser ut som ei fjøl er det mange som våger seg inn i en sal på mine timer. Jeg er en de kan identifisere seg med.

Skrevet

Er det virkelig noen som synes dagens glamourmodeller er sexy altså? Hadde ikke ofret lillefingeren min for å se slik ut en gang!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...