GoodFeeling Skrevet 12. desember 2008 #1 Skrevet 12. desember 2008 når man har tatt en eggløsningstest å den viser halv , så er jo det greit. men når jeg tok ut stripsen så var det 2 blåe streker der , har det noen betydning ? Noen som vet dette?
Gjest Skrevet 12. desember 2008 #2 Skrevet 12. desember 2008 står at man ikke skal prøve å tyde de blå strekene, jeg fikk også to blå på min i sta, og fikk også liten strek/halv som du sier i vinduet. Jeg håper min EL har vært, men får bare teste de neste dagene som kommer, kan jo også hende den er treg... er din forventede el i dag? testet noen av de andre dagene, eller først i dag
GoodFeeling Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. desember 2008 jeg tror den skal være nå ja , men er ikke helt sikker. dette er første dag jeg tester:)
Shiny84 Skrevet 12. desember 2008 #4 Skrevet 12. desember 2008 jeg prøvde de testene engang, men de slo aldri ut, så jeg regnet ut EL ifra styrken på de blå strekene og det ble riktig det...
GoodFeeling Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. desember 2008 akkurat , ja det går sikkert ann. jeg hadde nå en sterk strek og en midt imellom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå