Gå til innhold

ikke så behageli


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hei..

jeg er snart 9 uker på vei. skulle hatt mensen i dag, hvis jeg ikke hadde vært gravid. men i dag har jeg blødd litt når jeg er på dobesøk. har hatt mensensmerter:( var hos legevakten, ikke noe de kunne gjøre der i dag, så jeg måtte vente til mandag med å få tatt en hcg prøve av meg hos fastlegen min.

noen som har noen trøstende ord te meg, kan dette være normalt?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Skjønner du blir stresset når du begynnerå blø. Noen kvinner vil ha menslignende blødninger gjennom svangerskapet. Jeg hadde selv blødninger ved et tidligere svangerskap og fikk da beskjed om at så lenge det ikke ble en stor blødning med koagler, trengte det ikke være noe galt.

Håper det går bra med deg, lykke til videre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei:) hvis du ikke har store smerter men vanlige mensensmerter, så tror jeg ikke du trenger bekymre deg såå mye men skjønner at d bekymrer deg, d er umulig å si at du ikke skal..og siden du er 9 uker på vei, ville du merket det på blødningen, at den ikke var normal...

 

 

men jeg hadde ihvertfall mensensmerter i starten, og alt er fint idag:)

Er ganske optimist på dine vegne for å være helt ærlig, dette tror jeg ikke er farlig..

 

Håper dette hjalp deg litt ihvertfall..masse lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for gode og betryggende svar:)

har hatt vanlige menssmerter og littegrann blødning som sagt i hele dag. det er helst smertene jeg er uroleg for!! men jeg håpe skal få komme så fort så mulig på ultralyd:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...