Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 30+2 på vei, og synes jeg kjenner litt færre spark i magen nå enn for noen uker siden. Kjenner sparking og liv der inne, i tillegg til at babyen "presser på" oppover..... men synes det er rart at jeg ikke kjenner de voldsomme sparkene som jeg gjorde for et par uker siden. Er dette normalt? Hvordan er det hos dere? Det er første gangen jeg er gravid, så jeg blir fort litt usikker... Er det noen tommelfinger-regel på hvor mange spark man skal kjenne i løpet av en dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå som du er så langt på vei som du er , blir det nok færre spark siden den begynner å bli stor, så nå gjelder det å telle bevegelser egentlig, for det blir bare trangere og trangere der inne for den lille, att man kjenner ikke disse kraftige sparkene lengre, er mer bevegelser der inne :D Så dette er veldig normalt :) Men tommelfinger regelen er minst 10 spark/bevegelser om dagen.. Håper dette hjalp, og du fikk svar på det du ville, og att du forstod hva jeg mener :P Er førstegangs jeg å, men har nå 20 dager igjen til termin, så selv spurt jm om dette :) Lykke til videre :)

Skrevet

Det hjalp ja, tusen takk for svar:) Jeg kjenner minst 10 spark/bevegelser hver dag, så da er nok alt som det skal.

Lykke til du også!! Ting kan skje når som helst for deg, spennende...;))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...