Mamma2OO5 Skrevet 12. desember 2008 #1 Skrevet 12. desember 2008 Kjøper dere felles slik at de kan ha på pauserommet tiden før jul, eller kjøper dere til hver enkelt?
ketosina Skrevet 12. desember 2008 #2 Skrevet 12. desember 2008 ja dette lurer jeg også på. Synes dette er vanskelig jeg. hehehe. gir til alle som jobber på hennes avdeling? både full og halv stilling? og styreren? eller? hva er greit å gi? blomst? vin? konfekt?
Gjest Skrevet 12. desember 2008 #3 Skrevet 12. desember 2008 Kjøpte til hver enkelt det første året. Dafikk de hver sin sjokolade figur kjøpt i konfektbutikk. Men etter det har det vært så mye vikarer og bytting mellom avdelingene at vi heller gir et felles julekort og kjøper en konfekteske eller noe sånt til å ha på pauserommet. Kokken får en liten oppmerksomhet alene i form av julekort og flax lodd + en marsipangris eller noe.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 12. desember 2008 #5 Skrevet 12. desember 2008 Hvorfor kjøper dere noe? De har en jobb, de får lønn, sånn som oss andre. Hvorfor skal de ha pakker?
me&my <3a&b<3 Skrevet 12. desember 2008 #6 Skrevet 12. desember 2008 var ikke klar over at jeg måtte kjøpe gave til de i bhg, er det vanlig?
sologsommer Skrevet 12. desember 2008 #7 Skrevet 12. desember 2008 Har kjøpt en liten pakke med spa produkter på apoteket, til de 5 på avd
i kvitt og svart for alltid <3 Skrevet 12. desember 2008 #8 Skrevet 12. desember 2008 Jeg vil vise at jeg setter pris på den jobben de gjør. med en liten oppmerksomhet:) Tenkte på noe godt til pauserommet liksom, ingen big deal
*sola ღ Skrevet 12. desember 2008 #9 Skrevet 12. desember 2008 Ja, jeg har pleid å kjøpe noe felles, i fjor kjøpte jeg sånt tårn med ferrero- kuler, året før var det noe annen sjokolade.. Vet ikke hva jeg skal finne på i år, men blir nok noe spiselig ja!
Gjest julestjerneblinkestjerne Skrevet 12. desember 2008 #10 Skrevet 12. desember 2008 Hvorfor kjøpe noe til de ansatte? Kjøper ikke noe i det hele tatt til noe jeg... hvorfor skulle jeg det? Betaler dem jo allerede tusenvis av kroner i måneden... Skjønner ikke helt det der??
LilleMalin♀♂♂ Skrevet 13. desember 2008 #11 Skrevet 13. desember 2008 Jeg kjøper en leke/eventyrbok eller liknende som gave til avdelingen og de ansatte på "min" avdeling får julekort.
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 13. desember 2008 #12 Skrevet 13. desember 2008 jeg jobber ett sted der vi støper lys, så alle skal få ett julelys hver. må opp på jobben og kjøpe ett til, for en av "til og fra"-vikarene har fått fast stilling, så da kan jeg jo ikke utelate henne. tenkte også å bake noen småkaker de kan ha på pauserommet, men har ikke helt bestemt meg enda...
Fire småtroll Skrevet 13. desember 2008 #13 Skrevet 13. desember 2008 Siden så mange andre kjøper sjokolade og annet spiselig har jeg kjøpt noe å drikke til jeg.. Kaffe eller te fra en sånn litt fin gavebutikk hvor de maler kaffen mens du ser på og putter i en lekker julepose. Eneste gangen jeg har kjøpt en liten ting til hver enkelt var til sommeren det året eldstemann sluttet i barnehagen for å begynne på skolen.
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 13. desember 2008 #14 Skrevet 13. desember 2008 De har to fasta ansatte i bhg og to stk som er der en dag hver i uka, men alle de som jobber der betyr mye for jentungen så vi har kjøpt ei flaske vin til hver av dem fra henne.. Gjorde vi sist jul også...
Gjest Skrevet 13. desember 2008 #15 Skrevet 13. desember 2008 Jeg skal bare kjøpe en stor twistpose på deling. Jeg hadde ikke forventet å få noe om jeg jobbet i barnehage, det er jo jobben deres.
Twintipp og himmelblå Skrevet 13. desember 2008 #16 Skrevet 13. desember 2008 Tenkte å kjøpe en liten ting i en interiørbutikk her, til de hver, og et julekort hvor jeg takker for innsatsen og forteller dem at vi setter stor pris på de og den jobben de gjør:o) Får lønn for jobben min jeg og, men Gud så koselig det er å få en liten oppmerksomhet i form av ord eller kort også. Godt å vite at den jobben jeg gjør, bidrar til noe mer enn kun penger til livets opphold for oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå