Gå til innhold

trenger noen råd ang arbeidssituasjon!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jobber på en cafe på et kjøpesenter..og nå i juletider er det selfølgelig ekstra mye stress..mye bæring og løping og man MÅ alltide være blid!

det som skjedde i dag var at jeg jobbet sammen med sjefen (som vet om graviditeten)...jeg fikk ikke spist frokost..jeg løp på jobben fra jeg begynte til jeg var ferdig..men det som var mest frustrerende var at jeg ble plassert i oppvasken når det var mest å gjøre og jeg fikk ikke lov til og bytte med noen heller! sambo var innom,da stod jeg med tårer i øynene fordi jeg hadde fått så innmari vondt i korsryggen...er dette farlig for barnet? hva burde jeg gjøre? vet bare at jeg takler ikke flere sånne dager...er bare litt over 6 uker på vei men det burde vel tilrettelegges ordentlig for meg selv om?

noen som har vært i samme situasjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sykemelding.. Enkelt og greit.

Skrevet

skal ringe legen på mandag å høre hva han sier...takk for svar :)

Skrevet

er i en ganske lik arbeidssituasjon selv...

jeg tenker som så at den lille i magen greier seg helt fint så lenge jeg passer på å slappe godt av når jeg har fri fra jobb!

regner med at du har jobbet i den jobben før du ble gravid så da er jo kroppen din noenlunde forberedt på å fortsatt utføre jobben, så jeg tror ikke det er skadelig for småen. når det er sagt så må du jo kjenne etter selv hvordan du har det, og har du smerter i rygg osv så får du vurdere andre muligheter. Generelt tror jeg at kroppen tåler stressende dager innimellom, og at dette ikke er skadelig for småen, som sagt.

dette må du jo nesten kjenne etter selv...

jeg tror generelt vi har evnen til å bekymre oss for mye over alt som kan gå galt.. det sies jo at vi kan leve så og si normalt selv om vi er gravide så hvorfor stresser vi?

jeg er selv i en stressende situasjon med budsjetter som skal nås nå i desember, kundebehandling og service samt alt annet arbeid som virker som dobles nå i desember... jeg har ikke mulighet til en sykemelding nå i desember, men beroliger meg med at jeg har en sunn graviditet og at så lenge jeg ikke lar meg stresse for mye så går dette HELT fint:) og så sliter jeg godt ut sofaen når jeg ikke er p åjobb.. er en viss risiko for at julevasken blir sånn halvveis unnagjort, men det nedprioriterer jeg heller i år:)

lykke til!

Skrevet

takk for et fint svar,ble litt roligere nå :) er jo fryktelig kjedelig å bli sykemeldt og det er jo ikke det jeg ønsker..men syns at jobben kanskje stresser meg litt for mye og at nå har det begynt å gå utover ryggen..får slappe av til mandag og ta det som kommer da :)

god helg og lykketil til deg å =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...