`nettemor.. Skrevet 12. desember 2008 #1 Skrevet 12. desember 2008 Kall meg gjerne litt gammeldages om dere vil men er det ikke noe speseilt med en gravid kvinne i disse moderne tider? Kan godt hende jeg er naiv og tror menn har en viss respekt for gravide kvinner, iallefall de litt eldre men der tok jeg skammelig feil! Min erfraring fra tiden som gravid er at mannfolk, 45+ er de værste. Ingen respekt i verken kassa kø eller på kino/ teater. Har faktisk opplevd at denne aldersgruppen "bøller" oss gravide unna,- fy! Faktisk, ble positivt overrasket over at det er den yngre garden som er både høflig, hjelpsom og respektfull. De har gitt med stolen sin, løftet poser i bilen min og holdt oppe dører. Hadde jeg helt ærlig ikke trodd for i følge de eldre så er dagen ungdom grusom...! Tusen takk alle som viser litt omsorg for oss vaggende der ute! Hvilke erfaringer har dere?
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 12. desember 2008 #2 Skrevet 12. desember 2008 Jeg også har opplevd det... Nå er jeg "ung" i den forstand at jeg er kun 25 men er nå annen gangs gravid. og jeg har lagt merke til at når jeg og sønn min er i butikken så får jeg stygge blikk av menn i den alders gruppen du sier. Og når jeg går med handlevogn fordi jeg ikke skal bære tungt så jeg kan ikke ta kurv så kutter de foran meg over alt fordi di tror at jeg skal ha mye. Men jeg sier i fra og ber de pelle seg bak meg for jeg lar meg ikke pelle på nesa av idiotiske mannfolk! Men jeg har opplevd at også unge menn har vært frekke osv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå