Gå til innhold

STERKE kynnere

Anbefalte innlegg

Skrevet

flere som er plaget med sterke kynnere?....jeg har har det hele tiden.Idag har magen nesten vært knall hard hele dagen..var ute å gikk en liten tur og måtte stoppe flere ganger for det er så ubehagelig å gå nå kynnerene er som sterkest...det er ikke riesmerter..men hele magen snører seg sammen som en hard ball...det er såååå ekkelt....flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært plaget med sterke , vonde kynnere siden uke 22, er i uke 31 nå. Har vært sykmeldt siden uke 25, jordmor er redd d kan påvirke mormunnen, så jeg prøver å ta d heelt rolig.. Har hatt ekstremt mye idag, selv om jeg ikke har gjort noe spesielt. Ikke noe særlig.. Jobber du eller? Hvilken uke er du i?

Skrevet

Jeg har sterke kynnere... men jeg har også riesmertene i ryggen!

Klarer nesten ikke å gå lengre, det gjør for vondt... og magen strammer seg med en gang jeg beveger på meg!

Skrevet

jeg også... jeg blir rød i ansiktet, kjenner pulsen i halsen og får trykk i nesa (jada) når jeg har kynner...

Skrevet

Hei

Ja jeg er sykemeldt pga sterke og mange kynnere, Blir rød og varm på ørene når de står på.. merkelig det der;) Men har merket at jeg får flere hvis jeg har noe på meg som strammer på magen, så du kan jo prøve å se om det hjelper for deg.

Skrevet

jer er 30+4 ...jeg jobber ja men ikke fulltid,også styrer jeg på hjemme til jul og til babyen skla komme i feb...i tillegg........

stressser litt....men i dag har jeg ikke gjort såå mye i huset...men jobbet hjemme ved Pcen.begynet å vaske Wc men måtte bare gi opp....

har nesten hatt sammenhengen kynner hele dagen...

I dag har det vært mer ille enn andre dager....bar edet å gå utløser grusomme sterke kynnere....

Skrevet

Jeg har begynt å få sterke kynnere nå. Er 33+2 i dag. Har gått på antibiotika i 3 dager pga uvi, og ringte legen i går, for jeg var redd det skulle ende med meg på føden i helgen. Han sa det ikke var farlig. Er vel muligens mer hardtrening for livmoren siden vi nærmer oss innspurten til mål. Men ubehagelig er det, spesielt når man samtidig har press i bekkenet og føler man sitter på en stein eller noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...