Minamariamamma Skrevet 12. desember 2008 #1 Skrevet 12. desember 2008 flere som er plaget med sterke kynnere?....jeg har har det hele tiden.Idag har magen nesten vært knall hard hele dagen..var ute å gikk en liten tur og måtte stoppe flere ganger for det er så ubehagelig å gå nå kynnerene er som sterkest...det er ikke riesmerter..men hele magen snører seg sammen som en hard ball...det er såååå ekkelt....flere?
camillaen Skrevet 12. desember 2008 #2 Skrevet 12. desember 2008 Jeg har vært plaget med sterke , vonde kynnere siden uke 22, er i uke 31 nå. Har vært sykmeldt siden uke 25, jordmor er redd d kan påvirke mormunnen, så jeg prøver å ta d heelt rolig.. Har hatt ekstremt mye idag, selv om jeg ikke har gjort noe spesielt. Ikke noe særlig.. Jobber du eller? Hvilken uke er du i?
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 12. desember 2008 #3 Skrevet 12. desember 2008 Jeg har sterke kynnere... men jeg har også riesmertene i ryggen! Klarer nesten ikke å gå lengre, det gjør for vondt... og magen strammer seg med en gang jeg beveger på meg!
mamma til 2 skjønne<3 Skrevet 12. desember 2008 #4 Skrevet 12. desember 2008 jeg også... jeg blir rød i ansiktet, kjenner pulsen i halsen og får trykk i nesa (jada) når jeg har kynner...
♥jan05prinsesser09feb♥ Skrevet 12. desember 2008 #5 Skrevet 12. desember 2008 Hei Ja jeg er sykemeldt pga sterke og mange kynnere, Blir rød og varm på ørene når de står på.. merkelig det der;) Men har merket at jeg får flere hvis jeg har noe på meg som strammer på magen, så du kan jo prøve å se om det hjelper for deg.
Minamariamamma Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. desember 2008 jer er 30+4 ...jeg jobber ja men ikke fulltid,også styrer jeg på hjemme til jul og til babyen skla komme i feb...i tillegg........ stressser litt....men i dag har jeg ikke gjort såå mye i huset...men jobbet hjemme ved Pcen.begynet å vaske Wc men måtte bare gi opp.... har nesten hatt sammenhengen kynner hele dagen... I dag har det vært mer ille enn andre dager....bar edet å gå utløser grusomme sterke kynnere....
Hakkamella Skrevet 13. desember 2008 #7 Skrevet 13. desember 2008 Jeg har begynt å få sterke kynnere nå. Er 33+2 i dag. Har gått på antibiotika i 3 dager pga uvi, og ringte legen i går, for jeg var redd det skulle ende med meg på føden i helgen. Han sa det ikke var farlig. Er vel muligens mer hardtrening for livmoren siden vi nærmer oss innspurten til mål. Men ubehagelig er det, spesielt når man samtidig har press i bekkenet og føler man sitter på en stein eller noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå