Gjest Skrevet 12. desember 2008 #1 Skrevet 12. desember 2008 Bor i en 3-roms. Nå i dag fant plutselig sambo ut at vi skal pusse opp rommet til 2-åringen (hadde planer om å ta det i romjula), så nå er veggene rivd. Så nå skal 2-åringen, jenta på 4 mnd og jeg dele rom frem til nyttår (lite rom) mens sambo pusser opp litt etter litt, alt ettersom hvor mye tid han har (jobber masse fra før av) Kjenner jeg blir kvalm. Alle tingene til 2-åringen står i stua. Det er gipsstøv fra soverommet hans, gjennom stua og ut i gangen. Det er ikke lite som skal gjøres heller. Taket skal senkes, nytt gulv, veggene er rivd for at vi skal isolere ekstra + at han skal bygge et klesskap langs hele den ene veggen. Jo, også må vi jo også vente på elektriker-kompisen hans da innimellom dette (han er av typen som kommer for å egentlig se på hva han skal gjøre. Setter seg ned, skravla går og han går hjem uten å ha gjort det han kom for å gjøre) Kjenner jeg blir matt. Hater oppussing. Skal sies at sambo er snekker og at jeg begynner å bli vant til oppussing alla "begynner på noe i dag, men kan ikke helt si sikkert når jeg blir ferdig-kommer litt an på hva jeg gidder" Mest av alt har jeg lyst til å vinne på lotto, reise til syden og ansette snekkere til å ta rommet slik at det er ferdig når vi kommer hjem : ) Når vi skal flytte til større leilighet SKAL jeg IKKE kjøpe noe oppussingsobjekt. Og i morgen kommer garantert naboen under til å komme opp for å klage sin nød fordi han ikke får sove til kl. 14 på fridagen sin. Negativ, jeg ??????? NEIDA......hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå