Anonym bruker Skrevet 12. desember 2008 #1 Skrevet 12. desember 2008 Hører folk sier at man raser ned i vekt av å amme.. sett at jeg ikke ammer, kan jeg unngå å miste mine nye kilo? Sikkert et teit spørsmål, men jeg vil så veldig gjerne unngå å bli tynn igjen...
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2008 #2 Skrevet 12. desember 2008 Jeg har nå ikke sett noe til at kiloene raser av pga amming, så vet ikke hvor mye hold det er i den teorien. Å ikke amme betyr nok heller ikke at du holder vekta oppe.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2008 #3 Skrevet 12. desember 2008 Det nytter iallefall ikke å planlegge dette. Vet om flere som har rast ned i vekt av å amme, men vet om like mange som har ammet og slitt like mye med vekta. Selv ammet jeg ikke, og gikk opp i vekt, men det kom av at jeg spiste for mye og var lat.
SuperGlad Skrevet 12. desember 2008 #4 Skrevet 12. desember 2008 Jeg har heller ikke sett noe til at kiloene har rast av..... Ammet nr 1 i 8 mnd, fullammet nr 2 i 7 mnd... La bare på meg jeg :-) he he :-)
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2008 #5 Skrevet 12. desember 2008 Ble ikke kvitt de siste kiloene før jeg sluttet å amme jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå