Gå til innhold

Hvor ofte har deres barn anfall?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte har barna deres med infeksjonsutløst astma, anfall og hvordan arter de seg?

Noen som bruker singulair her i tillegg til inhalasjoner. Positive eller negative erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Singulair hadde ikke den effekten jeg ønsket og håpet på. For oss fungerer flutide og bricanyl samt ventoline depot som er en tabelett og ikke mye i bruk lenger. Generellt nedsatt lungekapasitet, 4 til 5 ganger i året situasjonen er litt ute av kontroll før prednisolon blir satt i gang.

Skrevet

Psst.... skriv LITT mer utfyllende i overskriften er du snill... Dette er en tråd for "spesielt intresserte" og hører vel hjemme et annet sted.. Du kunne kanskje skrevet astma-anfall istedefor bare anfall.....?

Skrevet

Unnskyld da for at jeg tråkket deg på tærne?

Du hadde vel ikke trengt og svare da kanskje

Skrevet

Takk for svar. Med 4 - 5 ganger i året, mener du antall anfall da? og hvordan arter de seg. Gutten vår hoster nesten uavbrutt og når han blir snørrete i tillegg kommer anfallet nesten før vi vet ordet av det. Han blir redd, gråter og hiver etter pusten. Ikke særlig gøy dette her...

Skrevet

Dette kan da så vist ikke være et spørsmål for spesiellt interesserte. Vi er dessverre verdens mestere på astma og allergi. Jeg vet ikke hvor mange adhd innlegg jeg har lest her i det siste. HI. Jeg har astma selv. I perioder av livet mitt sterk astma. ( Nå er det nesten borte). Dette med barn og astma er vanskelig fordi det ikke er så lett å få de til å ta medisin skikkelig og fordi de blir redde og gjør situasjonen værre. Jeg håper barnet ditt får skikkelig oppfølging av spesialist og ikke bare en fastlege. Det finnes mange flotte moderne medisiner der ute. De virker ikke likt på alle. Singulair har jeg brukt selv. Har ikke helt klart å bli glad i den medisinen. Steroidebruk hos barn er en balansegang som det kreves god insikt for å sjonglere. Lykke til og blås i sure høner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...