Blåmandag¤ Skrevet 12. desember 2008 #1 Skrevet 12. desember 2008 Bor i Oslo. Kjøpte en sånn en i dag, så deilig med en pose som faktisk passer i vogna! Men holder den når det blir skikkelig kaldt?
MintCondition Skrevet 12. desember 2008 #2 Skrevet 12. desember 2008 Er det den OTH-posen? Jeg fikk ihvertfall høre av en ansatt på Barnas Hus at den ikke var varm nok til vinterbruk...men har ikke prøvd den selv
Blåmandag¤ Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. desember 2008 Ja, det er OTH-posen. Ville hun selge en dyrere pose da, eller? Hihi.
hvorforerallenickopptatt? Skrevet 12. desember 2008 #4 Skrevet 12. desember 2008 Er også veldig glad i min sånn en pose. Den er blitt veldig mye brukt. Om den holder når det er kaldt kommer jo helt an på hva du kler ungen også. Har et vennepar som brukte den året rundt, også på det kaldeste, men kledde da gutten sin godt denne tiden. Vi var heldige å fikk en oldenwalder pose, og brukte denne de kaldeste periodene.
MintCondition Skrevet 12. desember 2008 #5 Skrevet 12. desember 2008 Hehe nei, jeg skulle faktisk ikke kjøpe en pose overhodet, jeg har en gammel lammeskinnspose som passer fint i OTH-bagen. Men vil jo tro den er varm nok, om man kler på ungen riktig nedid er?
Blåmandag¤ Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. desember 2008 Brukte den på 1-åringen min i dag, hun var godt påkledd oppi der hun altså. To lag ull, jakke, lue osv. Jeg har en Odenwalder Mucki pose, men den er ikke så varm heller synes jeg. Og den er for kort til sportsdelen. Kanskje jeg må kjøpe en ordentlig dunpose som passer til vognen da. I tillegg til at babyen må ha egen pose. Sukk. Kr, kr
Blåmandag¤ Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 12. desember 2008 Hvilken modell har du i bagen? Jeg har en lammeskinnspose her også, men er usikker på om den passer oppi OTH-bagen? Skal kjøpe en brukt bag i morgen, til tvillingvogn, 2007-modell.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå