Anonym bruker Skrevet 12. desember 2008 #1 Skrevet 12. desember 2008 Som vurderte abort, valgte å beholde men fra tid til annen angrer?
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2008 #2 Skrevet 12. desember 2008 Absolutt. Jeg er bekymret for at jeg valgte å få barn. Jeg ville ha valgt abort hvis jeg fikk velge over igjen. Barnet mitt er 3 måneder og forholdet til min mann er vanskelig. Jeg gjør absolutt alt med babyen og hjem. Han tjener masse, jeg svært lite. Han deler ikke en penni med oss. I går kveld, da han gikk og la seg og jeg hadde en god del husarbeid igjen gråt jeg og tenkte at jeg ville ha hatt det ugjort. Jeg er jo glad i babyen min, men jeg var ikke klar for dette.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2008 #3 Skrevet 12. desember 2008 Huff, så trist. Kanskje du burde snakke med legen din om dette - i fall du har en fødselsdepresjon. Som ikke nødvendigvis er kjemisk, men en god blanding av hormoner og en håpløs mann?
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2008 #5 Skrevet 12. desember 2008 Jeg kan ikke si att jeg angrer fordi jeg valgte og beholde babyen min. Elsker henne over alt på jord, og livet mitt + meg selv har forandret seg drastisk over til det positive etter hun kom til. Men det er masse som er blitt vanskelig med tanke på skolegang og bil-lappen. Det hadde vært lettere om jeg kunne fullføre vgs sammen med vennene mine, og det hadde vært lettere om jeg hadde hatt penger på kjørekontoen min fortsatt (den er nå tom.) Så kunne jeg valgt å utsette det bare, hadde jeg takket ja og spolt tilbake i tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå