Eira2010 Skrevet 12. desember 2008 #1 Skrevet 12. desember 2008 Var litt nervøs før ul i dag for at det ikke skulle bli noen el denne mnd etter å ha fått falskt positive eggløsningtester søndag (tok både strimmel og cb digital..) og ingen dominerende follikel mandag. Er på dag 16 i dag, og har ikke hatt el så sent så lenge jeg har målt. Mulig det er lavdosen med puregon som har ført til slik forsinkelse. Hva som gjorde at eggløsningstesten viste falskt positiv vites ikke, men nå ser det iallefall ut som det nærmer seg. Fant heldigvis en dominerende follikel i dag, på 14,5 mm i diameter. Gyn regner det da som mest sannsynlig at el da vil komme tirsdag. Som var akkurat den dagen jeg har flybillett nordover.. Etter et lite øyeblikk med fortvilelse, fikk jeg summet meg og fikk heldigvis byttet billetten til onsdag mot et ikke altfor høyt gebyr. Så nå er jeg klar for el tirsdag!
maleen Skrevet 14. desember 2008 #2 Skrevet 14. desember 2008 God tur............ Vi krysser fingre for dere. Vi snakkes forhåpentligvis snart! Klem fra oss i Særp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå