Gå til innhold

Mange me termin i slutten av januar?=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har selv termin 29januar :D 48dager igjen:D ååå jeg gleder meg så.

Noen med termin noelunne samtidig?Hvor skal dere føde henne? Alt klart til den lille kommer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har termin 25 januar.. skal føde i fredrikstad.... og ja alt er nesten klart... hihi mangler bare å sette opp senga og re den opp

Skrevet

jeg har termin 25 januar,og skal føde på st.olavs. jeg har det meste klart nå.mangler bare å vaske klær og flytte senga fra lillegutt sitt rom til vårt.

Skrevet

mens terminene min er 29 januar men ul terminen min er 7 februar.. veit ikke helt hvem av dem eg skal følge så eg lagde min egen som eg trur stemmer og det er 3 februar..

Skrevet

UL-termin 27.1. Men kan kanskje finne på å gå over denne gangen også...

Skal føde i Namsos.

Skrevet

Har termin 24. januar, skal føde på Ahus og har "ikke noe" klart! Panikk! *virre rundt meg selv*

Skrevet

vel jeg har verken termin i begynnelsen av januar eller slutten ;) har termin 17 ;) - 35 dager igjen i dag og det kjennes ganske ut som om kroppen min og jenta vår gjør seg klar til nedkomst ;)

skal føde på ullevål som sist, til og med på samme avdeling :)

har ikke ALT klart, men nesten alt ;)

Skrevet

Termin 29 januar her også! Gleder meg veldig til fødselen,syns det er en utrolig opplevelse!Skal føde på sørlandet sykehus! Ingenting her er klart, venter med det til permisjons tiden begynner. Finne fram dyne, vaske klær, kjøpe klær osv

Min mann skal begynne å pusse opp rommet til lille gutt og søstra etter nytt år. Det vil si, sette opp en lett vegg og dør så håper det ikke tar alt for lang tid..hehe.. alt i siste liten. Navn er heller ikke klart!

Skrevet

Jeg har også termin 29. januar! :) Synes egentlig tida går litt for fort, så har ikke alt klart nei... Begynt å vaske babytøy nå, men må hente ned bilstol og bagvogndelen fra loftet og div... Tror vi finner fram de store tingene rett etter nyttår! :)

Skrevet

Har termin 27januar og skal føde på fredrikstad sykehus.

ikke helt klar enda nei. skal begynne å vaske litt klær. seng må kjøpes men vogn og bilstol er ordnet. det meste er vel klart..

Så går bare her å venter..

Skrevet

Jeg har termin 23. januar og skal føde på Ahus :)

Kan bli lang ventetid, da jeg har innstilt meg på at hun kommer før tiden..

Det meste begynner å komme i orden nå, faktisk.

Skrevet

Jeg har også termin 29 januar. Skal føde på sørlandet sykehus arendal.

5 januar skal de se hvor stor hun er blitt. Holder hun seg under fire kilo til termin så får jeg prøve å føde. Det håper jeg veldig på :)

Skrevet

Har ul termin 31 januar, menstermin 20 januar. Har alt klart unntatt 'gratispakkene', bleier og badekar.

Skrevet

har ikke termin før 5 februar, men skal ha planlagt ks siste uka i januar.

Skrevet

termin 26 januar. skal føde på fredrikstad. har det meste klart,men ikke barnerommet. er litt mer avslappa denne gangen...

Skrevet

Jeg har termin 27 januar, og skal føde i Ålesund. Her er det meste klart, og mangler bare småtteri. De store tingene er nyst kommet i hus, og klær har jeg vasket og strøket etter hvert. Noe er arvet, og noe kommer fra kassene på loftet, som jeg alldrig trodde jeg skulle få bruk for mer. Kjenner jeg begyner å bli klar!!!

Skrevet

Har termin 31 januar, skal føde ved molde sykehus. Har overhodet ingenting klart. Dvs stellebordet står fremdeles da gullet mitt bare er 22mnd og bruker det enda. Orker ikke å begynne med noe før etter jul, får vel ta ned litt klær å vaske da, ellers får guubben ta seg av det mens jeg er på sykehuset. Relativt avslappet denne gangen;)

Skrevet

har termin 21 januar:) skal føde i på haugesund sjukehus:)

Gjest otilie venter på Lillebror
Skrevet

Har termin 8 februar og skal føde i Bodø:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...