Gå til innhold

Hvor mye kjøper du for til barna dine til jul??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er forskjell på en ett/toåring og en 11 åring syns jeg. 11 åringen har litt greie på penger og ser viss andre (søsken eller venner) får gaver som er dyrere eller billigere. Vi kjøper for ca 1200 til hvert barn (har tre)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat handlet for 700kr til gullet mitt, synes det holder for i år.

Ellers pleier jeg ikke ha noen spesiell grnese, kjøper det jeg tror han har brukt for pg blir glad for.

Skrevet

Veldig forskjellig, i år blir det mye, ca 6000 på hvert barn (9 og 17 år)

Skrevet

seks tusen!! hva kjøpte du da?

Skrevet

ja og hva slags lønn har du!!????? hehe...

Skrevet

har foreløbig bare ei, og tidligere har jeg kjøpt det jeg ville. men i år har jeg også min kjære sine 3 og kjøpe til, så da har jeg begrenset meg litt til henne. neste år har vi jo en felles også, så da blir det nok mer likt til alle sammen, regner med det blir en tusenlapp på hver..

Skrevet

de får hver sin ipod touch, 17 åringen får hunter-støvler + olabukse som alene koster 2500, gutten får ps spill + wii spill + klær osv. det blir fort litt penger da..

Skrevet

7000,- på hver. Har to. Helt vanlig lønn. Sportsutstyr.

Skrevet

7000??? vanlig lønn?? og hva er vanlig lønn for deg? lurer bare jeg altså.. trodde jeg hadde "vanlig lønn" og jeg har maks råd til 1000lapp til hver.. to her også

Skrevet

14 000! Det er det jeg har som budsjett for alle julegavene tilsammen og vi sitter faktisk ganske godt i det..

Skrevet

Vi har to barn og minste på 8 mnd får stablekopper til 69 kroner. HUn fatter ikke begrepet gave likevel, men vi vil jo ha noe under treet til henne som hun kan ha glede av. Det hun ellers trenger får hun når hun trenger det.

Gutten vår på 4,5 får enten et akebrett eller en lekegarasje/parkeringshus og til slutt to bøker. Ca 700,-

Skrevet

Jeg har kjøpt for 700 kr. til nå. Men har tenkt å ha en morgengave til han. Så blir vel rundt 200-300 kr. til. Han er snart 2 år.

Skrevet

mine på 7 og 10 får for ca 15000 hver... vant i lotto i november:):)!!

Skrevet

Det er vel ikke ukjent at det ikke kommer an på hva man tjener, men hva man bruker i det daglige.... ps jeg er ikke den som skal gi 7000 til barnet mitt til jul. Men jeg bruker mye penger på barnet mitt gjennom året. Og det er ikke leker jeg kjøper. Men har opp igjennom kjøpt; piano (kunne ha gitt denne i julegave og det ville vært 40 000,-) Hest, ski, støvler, sykkler. Kommer jo bare an på hvordan du velger å gi det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...