dritgrei hei hei! Skrevet 12. desember 2008 #1 Skrevet 12. desember 2008 Joda, det er det igen tvil om, men kan det hende det virker mot sin hensikt.... for nå spiser jeg godteri og drikker brus og tenker... det gjør jo ikke no, for jeg har jo trent... ha ha ha haha jeg komer nok til å legge på meg jeg, av treningen, men men, morro er det lell!
indigo Skrevet 12. desember 2008 #2 Skrevet 12. desember 2008 ha god kveld og god samvittighet, du. hadde du vært her kunne vi muligens knasket karameller og drukket vin utover kvelden...mens mannen er på julebord.
Gjest amandine Skrevet 12. desember 2008 #3 Skrevet 12. desember 2008 Kanskje kunne jeg vært med også... Mannen her i huset er også på julebord, i Stavanger så med overnatting.... Nå er de tre minste i seng, jeg sitter igjen med en 17åring med kjærlighetssorg. Karamellene er spist opp og vin har jeg ikke drukket på det jeg kan huske. Nyt kvelden, jenter, uansett hva som spises og drikkes!
indigo Skrevet 12. desember 2008 #4 Skrevet 12. desember 2008 du også! nå viser det seg jo at ingrediensene ikke er i huset, så det får bli karameller en annen dag, men ...: det fins jo toblerone etter sydenturen! og angående vin, så har det jammen blitt fint lite av det for min del også det siste året og vel så det! men imorgen er vi invitert bort til venner og da blir det nok greie på det! her i huset sover den minste, de store og jeg sitter her og lader opp til nytt på nytt...og jeg er ikke fullt så hysterisk lenger ;D god helg!
Gjest amandine Skrevet 12. desember 2008 #5 Skrevet 12. desember 2008 Var visst litt prematurt å hevde at de tre minste sov for en time siden he he men NÅ! Og nå er 17åringen på vei ut så jeg tror jammen jeg skal legge meg med en god bok. 5åringen kommer vel inn til meg i 5tiden og 6åringen ville ha kosetid med mamma som hun ikke har fått ordentlig, synes hun, siden minstemann ble født, så har en følelse av at sengen blir full av folk i natt:) For ikke å snakke om verdens deiligste mann på drøyt 2 mnd som sikkert skal ha mat både titt og ofte... Utrolig hva man skal rekke i løpet av en skarve natt! Heldige meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå