Gå til innhold

lettblødende livmortapp?


Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen som har fått beskjed om at de har det? jeg har hatt litt blødninger og legen på føden sa at det skyldes en lettblødende livmortapp og var ingenting å tenke på. det er jo fint, men når jeg blør de gangene jeg gjør noe fysisk tungt burde jeg ikke da bremse litt med det?

lurte på om noen andre har fått samme beskjed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hadde jeg også da jeg var gravid med nr 2. Blødde første gang i uke 6 ( var sikker på at jeg kom til å miste) og siste gang i uke 15. Det var faktist siste gang jeg blødde at det var en lege som gadd å finne ut hva som forårsaket blødningen, før det var det bare å vente å se hva som ville skje. ganske arrogant å si noe sånt syns jeg, når det var en relativt lett sak å finne ut av. Jeg hadde mange uker med bekymring!

Men heldigvis er det en ufarlig ting. Masse lykke til:-))

Skrevet

Jeg hadde det før jeg ble gravid. Blødde noe voldsomt ved samleie en gang. Ble sendt til gynekolog på sykehuset, men det var vist normalt. Første gang jeg begynte å blø da en lege tok celleprøve, ble han kjempeirritert på meg, for det var ikke sikkert prøven ble grei om det kom blod i den. Akkurat som om jeg kunne for dette.

Ulempen med at jeg stort sett har gått til jordmor, og hver gang jeg har vært hos fastlegen så har hun stressa så voldsomt at jeg glemmer å spørre om det. Så jeg håper det ikke fører noe problem med seg når jeg skal føde.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...