Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen som har fått beskjed om at de har det? jeg har hatt litt blødninger og legen på føden sa at det skyldes en lettblødende livmortapp og var ingenting å tenke på. det er jo fint, men når jeg blør de gangene jeg gjør noe fysisk tungt burde jeg ikke da bremse litt med det?

lurte på om noen andre har fått samme beskjed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei wonki!

jeg har lettblødende livmortapp, og ektopi, som er at slimhinnen har brettet seg over, jeg har også et sår. jeg blødde lenge i starten av svangerskapet. tror du bør holde deg unna tungt fysisk arbeid, selv om jeg ikke opplevde at legen snakket særlig høyt om det, tror egentlig hun var mer opptatt av at jeg ikke skulle stresse med det. det er jo ikke farlig.

Skrevet

Jeg har det samme. Har blødd store mengder to ganger over flere dager pga dette, men alt ser fint ut. Vet ikke om det kom av fysisk arbeid hos meg, tror heller det hadde noe med stress å gjøre. Begge ganger kom det etter jeg hadde vært på forretningsreise og var totalt utslitt. Siste blødning var i uke 10 og nå er jeg i i uke 16. Har ikke vært noe mer etter sist gang, og jeg trener kondi og styrke tre ganger i uken uten at det blør.

Spør legen din hva du bør holde deg fra, kan være det er forskjellig fra person til person.

Lykke til: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...