Dobbelt prinsessemamma Skrevet 12. desember 2008 #1 Skrevet 12. desember 2008 Jeg har de siste dagene hatt litt "menssmerter" (ikke veldig kraftige), og i dag tidlig var det litt brun utflod på papiret. Fikk litt småpanikk, men så ikke noe mer. Så i ettermiddag kom det mer...Fortsatt ikke mye, men bør jeg ha grunn til å bli engstelig? Har fortsatt mens-lignende smerter, men nå kan det jo begrunnes med småpanikken som begynner å komme... Jeg er i uke 12 (11 + 5) Nå er det jo fredag kveld, og har ikke så lyst til å være bekymret hele helgen... Kan jeg f.eks ta kontakt med sykehuset, eller må jeg kontakte legevakten?
mammaigjen!! Skrevet 12. desember 2008 #2 Skrevet 12. desember 2008 Så lenge du ikke fossblør eller har store smerter trenger du ikke gå på legevakten i helga. Men få deg en legetime på mandag slik at du slipper å gå rundt å lure og bekymre deg. Kan jo godt hende det ikke er noe galt:) Men veldig lurt å sjekke for sikkehets skyld, men som sagt, det er ikke akutt. Lykke til!!
Lillypia Skrevet 12. desember 2008 #3 Skrevet 12. desember 2008 Jeg er uenig.Ville tatt meg en tur til legevakta i kveld og få det sjekket ut jeg. Ikke for å skremme deg men jeg skullevært 12+0 i morgen.Blødde litt brunt mandag,ingen smerter.Tok seg opp litt tirsdag,men fremdeles ikke mye.Dro på legevakta tirsdag kveld, fikk ul og fikk konstatert MA.Tror du får en mye mindre bekymringsfull helg om du sjekker det ut nå! Masse lykke til. Mener ikke skremme deg altså, dette er jo verst tenkelige utfall! *klem*
Dobbelt prinsessemamma Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. desember 2008 Nå må det nok uansett vente til i morgen. Er hjemme alene med vesla på 2 år i dag, mannen er på julebord... Sover nok helt sikkert veldig godt i natt... Får ta meg en tur i morgen tidlig. Har legevaktene i Oslo ultralyd tilgjengelig?
Dobbelt prinsessemamma Skrevet 13. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. desember 2008 Smertene og utfloden tok seg litt opp på natten, så nå har jeg brukte hele formiddagen på legevakta og sykehuset. Etter MYE engstelse fikk jeg til slutt se det lille hjertet slå! Alt var i orden!
Lillypia Skrevet 13. desember 2008 #6 Skrevet 13. desember 2008 åh, så godt og høre da, har tenkt på deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå