Mom2Two Skrevet 12. desember 2008 #1 Skrevet 12. desember 2008 Hvilke kjeder er det som selger de støvlettene? De var jo geniale.-p Kult å se litt slick ut samtidig som man holder seg god og varm, ikke går på trynet osv. De var kjempefine. Siden du allerede har gjort researchen, tenkte jeg du kunne hjelpe meg litt:-p På forhånd tusen takk:-) :-)
Mersa og gutta <3 Skrevet 12. desember 2008 #2 Skrevet 12. desember 2008 Tipper det er XXL, siden hun skrev nyåpnet sportsbutikk. Var fine støvletter, så kjempe gode ut!
Monajenten Skrevet 12. desember 2008 #3 Skrevet 12. desember 2008 Takk, jeg er storfornøyd:-) Som hun over her sa, så kjøpte jeg dem på XXL. Der kostet de 999,- Fant de først på Ellos men der forsvant størrelsen. De kostet uansett 1399,- der så at jeg fant de på XXL var jo bare helt genialt;-) De finnes forresten i brunt også, men de var helt lyse på sålen og det likte ikke jeg så godt.
Mom2Two Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. desember 2008 Så kult, akkurat åpnet ny XXL her:-D Skal sjekke i morgen den dag! Tusen takk for hjelpen!
Monajenten Skrevet 12. desember 2008 #5 Skrevet 12. desember 2008 De heter forresten Puma Maddalena:-) ..og så: Mom2Two Mom2Two Mom2Two (sånn i tilfelle du ikke er her nå og søker på nicket ditt;-))
Mom2Two Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. desember 2008 Hehe... Håper bare at de har dem i min i størrelse:-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå