lillesøster skal bli storesøster Skrevet 12. desember 2008 #1 Skrevet 12. desember 2008 Da skal vi ha juleverksted. Hadde jo innvitert 12 unger, er 2 som kunne/ville komme. Men da kan vi gjøre litt mer utav det, har sett litt på decuparse(skrives nok ikke slik) og funnet ut at det skal vi gjøre, med jule-servietter på slike tynne lerreter, har testet det ut i dag, og det ble stilig. Og på spon bokser. Tror de skal få velge om de vil gjøre det på lerret eller eske. Så skal de få male på tykke lerret. Og så skal vi lage julepynt, kurver og lenker. Har testet ut å lage kurver i dag, det var gøy. Så skal vi altså bake litt serinakaker. Har vært litt redd for at foreldrene skal føle at de får igjen for lite for pengene. men nå føler jeg hellerat jeg tar litt for lite, men det er nå så, jeg går nok ikke så veldig i underskudd. Har kjøpt inn mandariner, europris pepperkaker og så skal jeg lage risengrynsgrøt med mandel i... tar jeg for hardt i tro? Gleder meg nå.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 12. desember 2008 #2 Skrevet 12. desember 2008 synes det hørtes koselig og greit ut jeg.... utrolig at bare 2 barn kunne komme...:|
Gjest Skrevet 12. desember 2008 #3 Skrevet 12. desember 2008 Det hørtes kjempekoselig ut! Merkelig at bare 2 av 12 kommer. Jeg ville satt himmel og jord i bevegelse for å få med meg noe slikt, om jeg hadde blitt bedt. Vil bare si at du er kjempesnill!
Gjest Skrevet 12. desember 2008 #4 Skrevet 12. desember 2008 Sikkert litt typisk førjulstress som gjør at så få kommer Blir jo veldig koselig for de som kunne da, og litt mindre stress for deg enn om 12 skulle ramlet inn døra. Håper dere får en fin juleverkstedsdag store og små. Du får gi oss referat når det er over
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. desember 2008 Takk alle sammen, ja, synes også det er rart at ikke flere kunne komme. 2 skulle feire bursdag i morgen, 2 har ikke svart til tross for at de har fått innvitasjon både på mail(mor) og i handa på ark. 1(som forøvrig ikke har svart før jeg tilfeldigvis traff på mor) skulle gjøre slikt med jenta selv. 2(søsken) ville ikke mor at skulle kommer fordi hun har de hjemme på dagtid og gjør veldig mye ting og tang selv nå før jul. 1(samboers datter) har jeg ikke fått svar fra, og jeg regnet ikke med noe svar heller da kommunikasjon og samvær er fraværende fra mors side. 2 kunne ikke komme da eldste hadde en masse planer. 1 ville ikke 1 skulle bort-mor snakket om juleverksted i en annen by, men om det var med eller uten barn er jeg ikkesikker på. Og 2 kommer. Ble jo faktisk 14 innviterte da. Vi får det nok koselig. Dere skal få referat.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 12. desember 2008 #6 Skrevet 12. desember 2008 Gleder meg til referat:) Dere får det nok kjempekoselig dere. Trenger ikke være så mange for å ha det kjekt. Får nok mye mer tid til kos og slikt nå.
blond Skrevet 12. desember 2008 #7 Skrevet 12. desember 2008 Fordelen med bare to er større ro rundt det dere skal gjøre. Lykke til i morgen! Husk å ta bilder!
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 13. desember 2008 Forfatter #8 Skrevet 13. desember 2008 Nå er vi ferdig, husker ikke å ta så mange bilder. Kom bare 1 barn, en gutt på 8 år. Han syntes det var helt topp, og koset seg, mammaen synes også det var kjempeflott. Hun hadde fått gjort mye mens han var her. Hun var overrasket over alt vi hadde laget. Han laget og fikk med seg 1 sponboks med decupage på, 1 lerret med decupage på, 1 lerret som han malte på,pakket det inn i julepapir og har dermed julegave fra han til foreldrene. 2 julekurver han/vi laget og ca 20 serinakaker som han lagde. Mammaen til den andre ungen som skulle komme sendte melding om at hun ikke fikk overtalt han til å dra, han skulle dessuten i bursdag kl 15.00.-hun trodde det var derfor han ikke ville. men hun hørtes ut som hun ønsket at sønnen skulle dra, og at det var et fint tilbud. Dette var gøy, med fare for gjentagelse til neste år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå