Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er 5+4 i dag og har hatt litt vond rygg nå i flere dager. Jeg pleier ikke å ha problemer med ryggen, men synes det er litt tidlig å få "sliten rygg" pga svangerskapet. Er det andre som har / har hatt problemer med rygg i uke 5-6? Vet noen evt. hvorfor man får vondt i ryggen så tidlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt litt vondt i ryggen jeg og, spesielt i dag. Og jeg er bare 5+0.

Så har tenkt som deg - at det kanskje er litt tidlig for å skyldes svangerskapet, men har ingenting annet å skylde på...

Skrevet

Jeg er 5+6 i dag og har hatt verking i korsryggen fra dag 1! Det murrer og verker og føles ut som om jeg er sliten nederst i ryggen. Jeg er ikke i tvil om at det skyldes svangerskapet. Jeg trener masse og har aldri ryggproblemer ellers. Det som faktisk hjelper er å gå mye. Det å sitte lenge stille gjør det verre. Kanskje vi er gravide i ryggen istedet for i magen:)))

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...