Gå til innhold

Sånne kransekakepinner


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lager dere massen til dem selv eller lager dere dem av ferdigkjøpt masse? Noen som har en superenkel oppskrift i såfall? Har så lyst til å prøve, men vet ikke om jeg tør begi meg ut på egenlaget masse med skolding av mandler og greier... Redd jeg skal miste helt julekakebakemotet :-/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skal ikke skolde mandlene til kransekake, er til masjipan du må skolde dem, men de skal males.

Vi pleier å kjøpe ferdig masse, men pleide å bake med tante før.

Skrevet

Og der kan du se hvor erfaren jeg er som kakebaker...busted! *rødme*

Skrevet

Hehe, erfaring komme med alderen, du skal se at når du er 95 så husker du ikke så mye av det du har lært uansett.

Håper de blir gode uansett hvordan du finner på å gjøre det. Når jeg tenker meg om tror jeg vi har en pølse ferdig masse fra i fjord i skapet, kanskje den blir lagd i år. Håper ikke den er gått ut av dato.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...