Gjest Skrevet 12. desember 2008 #1 Skrevet 12. desember 2008 Lager dere massen til dem selv eller lager dere dem av ferdigkjøpt masse? Noen som har en superenkel oppskrift i såfall? Har så lyst til å prøve, men vet ikke om jeg tør begi meg ut på egenlaget masse med skolding av mandler og greier... Redd jeg skal miste helt julekakebakemotet :-/
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 12. desember 2008 #2 Skrevet 12. desember 2008 Du skal ikke skolde mandlene til kransekake, er til masjipan du må skolde dem, men de skal males. Vi pleier å kjøpe ferdig masse, men pleide å bake med tante før.
Gjest Skrevet 12. desember 2008 #3 Skrevet 12. desember 2008 Og der kan du se hvor erfaren jeg er som kakebaker...busted! *rødme*
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 12. desember 2008 #4 Skrevet 12. desember 2008 Hehe, erfaring komme med alderen, du skal se at når du er 95 så husker du ikke så mye av det du har lært uansett. Håper de blir gode uansett hvordan du finner på å gjøre det. Når jeg tenker meg om tror jeg vi har en pølse ferdig masse fra i fjord i skapet, kanskje den blir lagd i år. Håper ikke den er gått ut av dato.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå