Gå til innhold

jeg har født (ikke for sarte sjeler ;))


lisasmurf med 2 herlige små

Anbefalte innlegg

Litt treg av meg jeg da... fødte en nydelig liten jente 27. nov. 5 dager før termin. det ble en ganske heftig fødsel, absolutt ikke som forventa. hadde 10 min mellom riene kl 15 onsdag. hadde menssmerter fra kl 5 på morran og lakk hele dagen, men var ikke sikker på om det var fostervann eller bare masse utflod. kom inn på sykehuset kl 1930, og ble lagt inn. kl 21 hadde jeg 2 min mellom riene og vare 1 cm åpning, kl 3 på natta hadde jeg vel bare 5 og var drit sliten. måtte få epidural for å kunne slappe litt av. den fungerte ikke, fikk så lavt blodtrykk at jeg besvimte i noen sekunder. så da måtte de slå av epiduralen. etter det måtte de sette meg i gang igjen med drypp og da var det konstant vondt med enda vondere topper. jeg var veldig letta da jeg kjente pressriene kom. men det var ikke noen lek resten heller. for snuppa satte seg fast to steder i bekkenet, så de måtte til med sugekopp. for å få den inn, måtte jeg klippes. klokka 715 var snuppa endelig ute og mor var veldig sliten og mektig stolt! det var bare minutter unna at det ble hastesnitt, men er glad det ikke ble det. tross den slitsomme fødselen, er jeg ikke redd for å gjøre det igjen. ikke akkurat nå hvertfall. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så masse med jenten:-) Godt alt endte bra tross alt! Nyyyyt tiden og god jul:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med jenta & velkommen til verden Prinsesse .o)

Ønsker dere masse lykke til videre!!

God Jul & Godt Nytt År :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojjda, det var litt dramatisk kan jeg tenke meg. Godt at det gikk så bra til slutt da :)

 

Gratulerer så mye, ønsker dere riktig god jul & et godt nytt år! Klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...