togutter Skrevet 12. desember 2008 #1 Skrevet 12. desember 2008 Hva gjør jeg med den delen jeg skal sende inn til den som skal utbetale sykepenger? Hvem er det, nav?
Månefeen ♥ Skrevet 12. desember 2008 #2 Skrevet 12. desember 2008 Hei! Det er veldig forskjellig fra jobb til jobb hva de velger å gjøre. Enten kan du få penger fra din ar.giver og han/hun får fra nav, eller du kan få direkte fra nav. Men dette må du høre med arb.giver om. Selv får jeg direkte fra nav, mens min far som nylig ble opperert får fra arb.giver.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå