Gå til innhold

Er det igjen noen her inne som ikke har født enda? hehe :)


*mammaen til benjamin og kasp*

Anbefalte innlegg

Er jo så mange som har født nå at jeg begynner å føle meg ensom. :) Så koselig å lese om alle de små nurkene som har kommet, men litt skummelt også. En påminnelse om at det nærmer seg. Gleder meg masse nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

går hemma å ruger jag med.. har termin den 18December men är inställd på att hon kan komma inom 3uker så jag inet hänger upp mig på terminsdaton =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er 1 dag over nå, og venter som enda mer nå enn før. er koslig å se alle historiene, og vi bare gleder oss. Men håper virkelig at det skjer i løpet av helgen. Fullmåne i dag.....:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke født enda jeg heller, har termin 22.12:)

Er innstilt på å gå overtid, men hadde vert innimari kos og fått han ut til jul!:) meen, er dessverre ingen tegn til at har lyst ut, ikke annet enn lurerier og en masse kynnere. men det hjelper jo ikke når de slutter like fort som de begynner! men men :)

 

kanskje fullmånen i kveld hjelper?:) lov å håpe i allefall ;) hehe.

 

hva er det dere gjør for å få tiden til å gå da? jeg er begynt å gå tom for ideer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen dager igjen jeg osgå.. ul-termin den 20, og m-termin den 23. Vil så gjerne at babygutten vår skal komme nå, så får vi være hjemme i julen.

Syns "alle" fra desember har født nå, så blir litt utålmodig. (og småmisunnelig) hehe.

Men så er det jo spennende å følge med på alle oss som er igjen da!:)

 

gratulerer til alle som har født, og lykke til alle dere som fremdeles er her med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei:-) Jeg er fortsatt her... Ul termin om 2 dager og mens termin om 7. Må si at jeg nå føler at menstermin er mest rett.. Men hååååper sånnnn at han kommer så vi er hjemme igjen til julaften ihvertfall... Men må innrømme jeg kvir meg litt til fødsel også nå. Aner jo ikke hva jeg går til:-/ Men men halve verden føder jo, så da må jo jeg også komme igjennom det:-D (slik trøster jeg meg selv ihvertfall)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil også bare bli ferdig, men har nesten ingen tegn på at noe skal skje snart.. har også prøvd alt, sterk mat, sex, bringebær te, gått turer næstn hver dag, vaska, måkka snø å gud vet hva,..!!

 

Babyen min vil bare ikke ut den.. er nå 9dager over UL termin, og 3 dager over mens termin.. trøster meg med at neste fredag er den helt sikkert her, for nå må den ut til uka!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her også enda og ruger:) UL termin 31.des, var til fastlegen igår og hodet var ikke festet. Men hun sa det er nokså vanlig til flergangsfødende også. Blir lange dager, ja....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner jeg begynner å bli lei nå..... Så hadde vært fint om det skjedde noe de nærmeste dagene... Mens termin 16 og ul termin 19. Så håper helst på alt før det...

 

Lykke til jenter;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke født enda..

Hadde termin 4. desember, så er 8 dager over nå...

Suger max.. Men nå kommer han jo til uka enten han vil eller ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går også og venter, ul termin 30.12, mens termin 03.01. Hodet er festet, men ikke noe tegn til at noe skal skje, bortsett fra en del kynnere.. Koselig å se at mange har fått, men har blandete følelser i forhold til når jeg vil den lille skal komme- sent på året å ha bursdag;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her enda.... termin om 2 uker, så kan i verste fall gå en hel MÅNED til... blæ.. men ser lyst på det :o). ¨Får babyen min i armene om ikke så altfor lenge uansett, det er lys i enden av tunnellen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter jeg også!!

Har termin 25 desember.. Så det er noen dager igjen..

Jeg har NULL følelse av at jeg skal føde, så egentlig regner jeg med at jeg går på overtid.. Det ligger i familien å være litt treig.. Hehe..

Men det gjør ikke noe, jeg har hele tiden vært innstilt på å få en liten januar gutt..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, selv om det virker som "alle" bortsett fra oss selv har født så viser det seg altså at vi er en del med store "desember-mager" enda. :)

 

Jeg har termin 19. desember, og er dessverre IKKE klar for å gå mye over, sukk ;)

 

Masse lykke til til dere alle, håper det ikke er lenge igjen nå! :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...