Gå til innhold

om kvalme..

Anbefalte innlegg

Skrevet

bli de fleste kvalme litt utti 1.tri, eller kommer kvalmen til de fleste i starten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mener de fleste av de som opplever kvalme får det mellom uke 5 og 8 en gang.

Skrevet

Mener jeg har hørt det som imoen skriver.. Fra uke 5 (eller var det 6?) og et par uker fremover opplever de fleste å få kvalmen. Men den kan være lenge...

Skrevet

jeg er i uke 7 nå, kvalmen kom som kastet på meg i morges og har fotfulgt meg hele dagen. Håper den slipper tidligere enn sist- da gikk jeg sånn til uke 15.:(

Skrevet

Jeg går i tredje svangerskap nå,er 6 pluss 4.Hver gang kommer kvalmen i uke 5.tror at hvis du blir kvalm i svangerskapet så blir du det tidlig og de fleste blir kvitt det mellom uke 12 og 15..

Skrevet

Noen som har noen råd mot kvalmen, da? Den kom også til meg for tre dager siden. Vet jo at det er et godt tegn, egentlig, men den ødelegger nattesøvnen og jeg bruker laaaang tid om morgenen.

Skrevet

hos meg begynte før jeg tok testen. Vi var i vår første pp, så jeg trodde ikke vi var gravid, men kvalmen fikk meg til å kjøpe en test:) Nå har jeg vært kvalm siden, er 8 uker i dag. Og har blitt sykemeldt også for jeg er kvalm jevnt over hele dagen. Ville egentlig ikke bli sykemeldt, men legen sa jeg ikke fikk stå å brekke meg foran kundene. Og det er jeg enig i nå. For humøret er litt bedre nå når jeg får slappe av. Men nå håper jeg virkelig det gir seg snart, det er ikke noe gøy!

Skrevet

Det høres ikke noe særlig ut. Men det hjelper nok å slappe av. Ikke noe vits å presse seg til noe man ikke orker. Selv er jeg ikke kvalm i dag nå som jeg har fått sovet ut helt, så hvile hjelper tydeligvis meg også. Håper du blir bedre snart!

Skrevet

Mitt beste råd og min beste erfaring er akupunktur!! Det er det eneste som virkelig hjelper kroppen til å stabilisere magen o.l. Jeg er overlykkelig for at det finnes!! Ingenting slår det! Så, bestill time, ikke godt å være kvalm, uggen og uttafor,, Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...