Krøllefrøken Skrevet 12. desember 2008 #1 Skrevet 12. desember 2008 Jeg har IKM lørdag, søndag eller mandag... litt usikker pga første syklus etter pilleslutt. Tok en test i går (ikke morgenurin) og den var negativ. Skal innom apoteket på vei hjem fra jobb i dag og kjøpe en test eller to til. Tenkte da og teste på søndag.... noen fler som skal teste da? *krysser fingrene for alle*
pjokkemamma*07+10* Skrevet 12. desember 2008 #2 Skrevet 12. desember 2008 Jeg tenkte å teste allerede imorgen jeg, det er vel litt tidlig kanskje men. Jeg er litt utålmodig av meg...
Krøllefrøken Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. desember 2008 når har du IKM da? jeg er også utrolig utålmodig, derfor jeg testet i går :s har hatt så mange symptomer, så var nesten sikker på at testen skulle bli positivt. så det var litt nedtur.... men i dag har jeg vært kvalm hele dagen, så håper testen blir positiv på søndag. Men kanskje jeg skal prøve en test i morra hvis du gjør det?
pjokkemamma*07+10* Skrevet 12. desember 2008 #4 Skrevet 12. desember 2008 Så bra at du har masse symptomer, det lover jo veldig bra . Jeg mistet mine symptomer litt etter en skikkelig magesjau for noen dager siden. Var helt overbevist om at jeg var gravid før det, men følte at alt det bare forsvant ut av kroppen når jeg var dårlig. Har hatt mensenfølelse igår og idag, men tør ikke håpe på at det er pga graviditet. Har melk i puppene og, men jeg vet ikke, føler meg ikke spesielt overbevist lenger. Uansett. Forrige mens begynte lørdag 15., så egentlig kan man vel si IKM er imorgen, men jeg hadde eggløsningsslim fra lørdag 29. til onsdag 3., så sannsynligvis har det ikke gått to uker siden eggløsningen helt enda. Hvis jeg hadde vært fornuftig, så hadde jeg ventet i helgen, sett om mensen kom, og evnt tatt en test på mandag. Men jeg tar imorgen jeg. Just in case at den TILFELDIGVIS skulle være positiv...
Krøllefrøken Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. desember 2008 hehe... viktig å teste i tilfelle den er positiv men hvis du har melk i puppene må det vel være en grunn til det? ser du har en/ei født i 07.. ammer du enda eller? symptomer kan vel komme og gå i starten, er det ikke sånn? jeg føler iallfall at det har gått veldig opp og ned hos meg. noen dager kjennes det ut som jeg er gravid, andre dager ikke. tror vi skal ta en test i morgen jeg da
pjokkemamma*07+10* Skrevet 12. desember 2008 #6 Skrevet 12. desember 2008 slutta å amme i april, så begynner å bli en stund siden... definitivt test imorgen! lykke til!
Krøllefrøken Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 12. desember 2008 da blir det testing i morgen! krysser fingrene masse lykke til
pjokkemamma*07+10* Skrevet 13. desember 2008 #8 Skrevet 13. desember 2008 Bare en strek der gitt. Håper det gikk bedre med deg!!
sheba83 Skrevet 13. desember 2008 #9 Skrevet 13. desember 2008 Hei du, Jeg har gått rundt å følt at mensen var rett rundt hjørnet en go stund nå. å har hatt flere andre symptomer. tok en test i går morrest med morgen urin men den ble negativ. skulle teste igjen på søndag hvis mens uteble, men klarte ikke å vente å i dag tidlig sto det GRAVID i clear blue testen min så det trenger ikke være mange timene som skiller negativ og positiv test. Lykke til med din testing, håper du er like heldig som jeg var
lin86 Skrevet 13. desember 2008 #10 Skrevet 13. desember 2008 hei!jeg tenkte og teste meg i dag!!testet meg i går på ettermidagen men da var den negativ,har ikje fått tr ennå så tenkte og teste i dag si jeg ikkje klare vente til i mårå!!hadde fyste dag mens sist den 15 november så ann sko vel kommt i dag...... snart ner på apoteket.....=)
happygilmore Skrevet 13. desember 2008 #11 Skrevet 13. desember 2008 Ååå, gratulerer! Så deilig Gir håp om at jeg fremdeles kan få positiv
sheba83 Skrevet 13. desember 2008 #12 Skrevet 13. desember 2008 Takk for det lykke til, krysser fingrene for deg.
Krøllefrøken Skrevet 13. desember 2008 Forfatter #13 Skrevet 13. desember 2008 testet i dag tidlig, negativ test skal drøye det noen dager og teste igjen da. jeg føler meg jo så gravid, blir nesten overrasket om jeg ikke er det.... gratulerer så masse til dere med håper vi sees inne på 1.trimester om ikke lenge
pjokkemamma*07+10* Skrevet 14. desember 2008 #14 Skrevet 14. desember 2008 Hei igjen LilleJenta! Har du fått mensen enda? Det har ikke jeg. Hvis ikke jeg får mensen inatt blir det å ta en ny test imorgen tidlig. Er du med?
Krøllefrøken Skrevet 15. desember 2008 Forfatter #15 Skrevet 15. desember 2008 nei, ingen mens her. kjennes ikke ut som den kommer heller.... jeg har en test liggende, men testet ikke i dag tidlig. funker sikkert ikke når jeg kommer hjem fra jobb, må vel ha morgenurin såpass tidlig eller? har du testet i dag tidlig???
pjokkemamma*07+10* Skrevet 15. desember 2008 #16 Skrevet 15. desember 2008 Jeg testa, bare en strek igjen. Nå får vel mensen komme snart så slipper jeg å gå sånn og lure... Men kanskje det var sånn at eggløsningen var siste dagen det var eggløsningsslim da, sånn som de sier at det gjør. Da var eggløsningen onsdag. Dvs at jeg også har IKM på onsdag.
Krøllefrøken Skrevet 15. desember 2008 Forfatter #17 Skrevet 15. desember 2008 så kjedelig at den var negativ da men jeg har også tulla litt med syklus og IKM tror jeg. først trodde jeg det var lørdag, så mandag.. men nå har jeg regna litt på det og er ganske sikker på at det er IKM på onsdag. det er iallfall 14 dager etter EL (tror jeg). skal vi teste på onsdag da? hvis du har IKM onsdag, kan jo fortsatt testen bli positiv:) ikke alle som tester positivt før IKM.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå