Serephina Skrevet 12. desember 2008 #1 Skrevet 12. desember 2008 Jeg begynner å lure på om noe kan være på gang. Så blir glad for innspill. Er så sinnsykt kvalm. Orker nesten ikke å bevege meg. Tørster som jeg aldri har gjort før, vond rygg (men det kan også være bekkenløsningen), svetter veldig noe som begynte for et par dager siden og generelt slapp og uggen. Er 32+2 så babyen burde jo egentlig vente litt. For ca to uker siden lå det en blodig slimkladd igjen i dusjen. Dette kan jo være slimproppen, men også bare mye slim.
lchristin-nydelig tulle Skrevet 12. desember 2008 #2 Skrevet 12. desember 2008 det høres jo ut som slimproppen ja,og at det er noe på gang. typisk m tørste og kvalme. har du kynnere da? om du kjenner smerter i mage eller rygg ville jeg ringt føden så dem eventuelt kan stoppe riene om det er i gang... er jo litt tidlig ennå.
Itsrejk Skrevet 12. desember 2008 #3 Skrevet 12. desember 2008 Kanskje du skal ringe Føden og be om å få prate med ei jordmor der? Viktig å ta det på alvor om du er usikker på om noe er på gang så tidlig. Man vil jo helst unngå prematur fødsel. Jeg ville tatt en telefon for sikkerhets skyld. Håper det bare er falsk alarm, og at h*n får være i magen din et par måneder til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå