pjokkemamma*07+10* Skrevet 12. desember 2008 #1 Skrevet 12. desember 2008 Det kommer melk fra puppene når jeg klemmer. Er over et halvt år siden jeg slutta å amme. Kan det være et gravidsymptom, eller er det sånt som bare kommer og går?
*SmurfeMamma* Skrevet 12. desember 2008 #2 Skrevet 12. desember 2008 jeg fikk litt melk når jeg klemte på puppene sist månede jeg også... trodde knaskje det var set symptom, men har hatt mensen etterpå... nå har jeg igjen melk i puppene når jeg klemmer på de, vet ikke om det kanskje er noe som alltid kommer etter el kanskje.. nå har jeg faktisk litt "melkespreng" også... kjennes iallefall sånn ut.. har et 07 barn jeg også... en gutt!! ... så håper vi på et 09 barn:) når er barnet ditt født da? min gutt er født i april.
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 12. desember 2008 #3 Skrevet 12. desember 2008 jeg kan klemme ut melk nesten alltid...har hatt det sånn siden fødsel for 3 år siden...og jeg fikk piller for å stoppe melka fordi jeg ikke kunne amme;-0 men hvis du ikke har merket det før, kan det jo være noe på gang;-) lykke til;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå