Gå til innhold

Mistenksomme damer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om dere hadde "shina" opp hjemme, vasket og stått på, så kom mannen/samboeren deres hjem, og du finner et langt svart hår i soffaen der han har sitti(og du har ikke svart langt hår).

Ville dere blitt mistenksomme eller spurt spørsmål om hvor det har kommet fra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da lurer jeg på om du er i overkant sjalu/mistenksom?

Kan hende det håret lå der fra før, han eller du kan ha fått det på dere i butikken, på toget/bussen...

Eller kanskje dere har hatt venner på besøk...

Skrevet

"hvem er det du har klemt på idag da?" med smil om munnen og glimt i øyet :)

Så kan du ta det videre fra forklaringen.

Kanskje en på jobben hadde bursdag?

Skrevet

Leste litt nøyere nå.. At det kom etter at du hadde vasket..

Men jeg hadde ikke reagert i det hele tatt..

Skrevet

Det er jo ingen umulighet at han har sittet i en annen sofa/stol (bussen f.eks) i løpet av dagen, så jeg hadde neppe forlangt noe forklaring for det.

Skrevet

Jeg tror at de som reagerer på sånt enten er ekstremt sjalu av natur eller at de har gode grunner til å være mistenksomme.

Skrevet

Hehehe, riktig det at det var helt nyvsaket og støvsugd så det kan ikke ha ligget der fra før..

Jeg spurte faktisk hvem han har klemt på i dag med et smil og en liten latter (er ikke så sjalu), men lurer jo bare litt..

Han ble vel bare sur og spurte om jeg skulle ødlegge dagen hans, noe jeg ikke hadde planer om. :)

Måtte bare spørre her inne om det er andre som ville stillt spørsmål!

Jeg vet at om jeg hadde kommet hjem med et lite svart mannehår på kinnet eller klærne ville han blitt sjalu eller stillt spørsmål,hehehe.

Så synes jo jeg har rett til å være nysgjerrig tilbake.

Skrevet

Men å spørre betyr jo ikke nødvendigvis at man er mistenksom. Det er lov å være nysgjerrig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...