kaos83 Skrevet 12. desember 2008 #1 Skrevet 12. desember 2008 er hvs noe som kommer nært fødsel, bare litt nyskjerrg.. en vennnde som spurte om jeg hadde fått fødeanskt da jeg snakket med henne tlf men glemte å spørre hva det betydde?
mini nr to på vei Skrevet 12. desember 2008 #2 Skrevet 12. desember 2008 Tror det er at man blir veldig hoven i ansiktet... Men det er det jo mange som er gjennom hele svangerskapet..inkludert meg :S
tryllepike * lykkespirer* Skrevet 12. desember 2008 #3 Skrevet 12. desember 2008 Har flere veninner som har fått fødeansikt to uker før fødselen. Lepper og kjeve hovner opp liksom, blir litt fluffy..hehe. Men jeg er fluffy nå også jeg..vann i ansiktet er vakkert må jeg si..ÆSJ!
Lille_Sebastian :D Skrevet 12. desember 2008 #4 Skrevet 12. desember 2008 Ja hørt om det, og jm sier jeg har ett skikkelig fødetrynet hehe.. lagt merke til det selv å, ansiktet er hovnet opp, ben og fingre, gått opp 5 kg på grunn av vann i kroppen, ser ut som den bolla hehe.. Men det sies man får det på slutten av svangerskapet, noen uker før den lille melder ankomst men men, hvem vet når det kommer, er nok ikke ansiktet som avgjør det...
Mrs. Fix It- stor+liten Skrevet 12. desember 2008 #5 Skrevet 12. desember 2008 mamma sier eg har fødeansikt, har ikke noe vann i kroppen, men har blitt litt rund i kjakane=P
Lille_Sebastian :D Skrevet 12. desember 2008 #6 Skrevet 12. desember 2008 Men fødeansikt er jo vann i ansiktet da vennen hehe.. Ellers kanskje du har gått opp litt i ansiktet å det ikke er fødeansikt...
:*lillefru*:har født*: Skrevet 12. desember 2008 #7 Skrevet 12. desember 2008 Med nr 1 fikk jeg høre av kusinen min ca 10 dager før termin at jeg hadde fått fødeansikt. Skjønte ikke hva hun mente..hehe. Var ikke hoven eller noe, bare anderledes. Slimproppen gikk dagen etter & ut kom hun 2 dager senere. Har selv i ettertid sett "fødeansikter" på noen venninner. Kan ikke beskrive det, men de har ikke vært hoven, oppblåst osv...& de har født kort tid etter )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå