Gå til innhold

Mange med termin rundt 1 Januar ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med dere ??

Kjenner jeg har begynt å bli litt utalmodig , selv om jeg ennå har en del småting igjen å forberede.

:)

Ikke lenge igjen nå.. JIPPI !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har det ikke så bra, bekkenløsning og prolaps i ryggen gjør dagene vonde å tunge:)

har den siste uken fått menssmerter og veldig ned sunken mage. håper virkelig gutten min kommer snart. føler meg veldig klar til å komme i mål nå.

Skrevet

Har også veldig nedsunken mage nå , og hodet har festet seg.. Velger å ta det som et tegn på at hun kommer (kanskje) før jul ?? Det hadde vært fint !

Du får ha god bedring " gravid etter 6 år

Skrevet

Jeg har termin 2. januar. Som deg er jeg utålmodig. Vil gjerne holde veslejenta i armene snart, i stedet for å bare stryke magen.

Jeg er i veldig bra form, om man ser bort i fra at jeg av og til sover dårlig om natta og at ryggen verker straks jeg prøver å gjøre noe.

Skrevet

Jeg har termin 3.januar.

Forma er bra, bortsett fra at jeg sliter med dovne fingrer. Prøvde akupunktur i dag, håper at dette kan hjelpe. Har ikke kjent noen bedring enda. Skal tilbake på mandag.

Skrevet

Jeg merker at jeg kjenner etter tegn og er litt utålmodig, men egentlig vil jeg at han skal vente med å komme ut til etter nyttår. Det er er det beste i lengden...men jeg gleder meg VELDIG til han kommer!

Skrevet

Jeg har termin 1. januar.

Formen min er relativt bra, selv om jeg jo er stor og tung. Merker at magen veier, og det er et slit å gå i byen. Heldigvis er jeg ferdig med alle julegaver, så nyter stort sett tiden hjemme eller tar bare småturer nedom sentrum.

Jeg har veldig på følelsen at jeg kommer til å føde i 2008, så da kommer babyen muligens i romjulen. Tror ikke h*n kommer riktig enda.. i så fall får samboeren min litt å ordne her hjemme :) seng og barnevogn står fremdeles på "lager" hos mine foreldre, men senga er det forsåvidt på tide å få opp. Tror vi har stort sett det vi trenger av utstyr... unntatt litt ammeinnlegg osv til meg... men mulig jeg får noe sånt til jul...

Flere med termin rundt 1. januar som bor i oslo??

Skrevet

Har termin 1.januar. Har hele tiden vært pedagogisk og tenkt at jeg håper han kommer over termin så han blir eldst isteden for yngst og slipper bursdag i juleferien og alt den der MEN..... Ryggen er vond, bekkenet slingrer og jeg kan knapt nok gå den 5 min lange turen til butikken (som jeg forøvrig bruker 10 min på). Magen sank for flere uker siden og han har festet seg. Kynnerne er en fast følgesvenn, i det siste også mensen vondt i ryggen - særlig om natten. Så man kan vel kanskje si at jeg er rimelig klar for at lillegutt skal komme ut - jul eller ikke jul :-)

Skrevet

bor forresten i Oslo og skal føde på rikshospitalet.

Skrevet

Hei hei..

Jeg har termin den 29/12..

Skal på modningsakupunktur i morgen... De skal oxo nappe i livm.tappen..

Har veldig mye vondt og jenta ligger så langt ned at hun kommer vel ikke stort lenger ned.. Men nå er det 13 mndr siden jeg fødte sist og dette er fjerde gang...

Håper alle fødeklare føder etter sitt eget håp og ønske;)

Skrevet

Jeg har termin 29.12, men regner med å føde neste år.

Skrevet

Jeg har termin 1/1. Håper jo for babyens del at jeg går litt over tida. Men.. merker at det begynner å bli tyngre og at jeg tenker mer og mer på meg selv og vil få dette unnagjort;) Har mye kynnere, og mange av dem er direkte vonde. Mensmurringer og ryggsmerter er heller ikke med på gjøre det noe bedre. Også har jeg fått bihulebetennelse! Håper virkelig at jeg blir kvitt den i en fei.. Kjipt å føde med tilleggsplager som hodepine og snørropphopning.. Men! Jeg har da verken bekkenløsning eller masse vann i kroppen. Får vel være glad for det:)

Blir Ullevål sykehus på meg.

Skrevet

har termin 3 januar. håper hun venter til da. er ikke gøy å ha bursdag i jula, men skal være fornøyd bare vi går over helligdagene. men hun er hjertlig velkommen når hun vil. skal føde i fredrikstad..

Skrevet

termin 4 januar... Håper hun kommer snart.. for har fått så vondt i ryggen.. så da blir jula slitsomt.. har en liten en på snart to år som gjerne vil leke litt med mamma.. Men pedagogisk så er det jo best som noen nevner over her at hun holder seg inne til januar.. men har egentlig hele tiden regna med at det blir desember barn.. første kom 3 uker før.. men vi får nå se;)

Skal også føde i fredrikstad.

Skrevet

jeg har også termin 1.januar. etter jeg fikk akutt blindtarmbetennelse for to uker siden, og var nødt til å fjerne denne, har jeg vært rimelig klar for å føde!! men nå har forhåpentligvis såret grodd så mye at fødsel ikke bør være noe problem, så håper hun har lyst til å komme ut og hilse på snart. har hele tiden sagt at jeg har lyst til å føde i 2009, menmen er lov å ombestemme seg mot slutten...

Skrevet

Blir spennende å følge med dere alle videre :)) Tenker det ikke er lenge til noen av oss får babyen snart !

Desember eller januar ;))

Håper dere alle har hatt en fin 3 søndag i advent , og ikke stresser for mye !!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...