Gå til innhold

Noen som har jobbet litt i permisjonstiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jobben ønsker meg tilbake så fort som mulig. Har egentlig perm ut mars. Jenta vår er litt over 2 mnd nå, så jeg ammer veldig ofte. Er det noen som har jobbet litt i perm. tiden og hvordan var det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan de ikke finne en erstatter for deg til du er ferdig med perm? eg jobbet litt, men eg ammet ikke da, jenta mi var 7-8mnd da eg begynte å jobbe på kveldstid. (vasker på en kafe)

Skrevet

Jeg har jobbet 50% siden jenta mi var 9 mnd. Jobber korte dager, så det har gått fint med amming og sånn.

Men jeg tror jeg hadde syntes det var vanskelig å begynne så tidlig som det ser ut som om jobben din vil... Man ammer jo, og det er veldig vanskelig å få hodet til å konsentrere seg om noe annet enn å være Mamma så tidlig i permisjonstiden.

Skrevet

Jeg får bestemme selv hva jeg vil, så det er ikke noe press. Men vurderer å kanskje si ja. Bare for å ha noen timer i uka med kolleger og ha en liten pause fra barn. Kanskje jeg vil ha mer å gi barna når jeg får litt voksentid? Men derfor jeg spør her inne, for kanskje noen har prøvd det =0)

Skrevet

Jeg jobbet litt i permisjonstiden, men hadde det veldig fleksibelt, ved at jeg gjerne jobbet noen timer hjemmefra når det passet for meg. Fikk betalt etter at permisjonen var over. Begynte å jobbe fullt etter 8 mnd, da overtok pappa. Jeg ammet da før og etter jobb, fungerte veldig bra. Var godt å kunne gjøre "begge deler", men var ikke aktuelt for meg før det hadde gått 3 måneder etter fødsel.

Skrevet

Man har vel ikke lov å jobbe mens man får permisjonspenger?!?

Skrevet

Jeg har jobbet nesten hele tiden mens jeg var i permisjon, enten med studier eller vanlig jobb. Hadde da en fleksibel jobb som jeg enkelt kunne gjøre mens barnet sov. Etter 4 mnd og barnet tok mm fra flaske jobbet jeg fast to dager i uken, korte dager. Da kom faren med barnet i lunch tid, og så gutten mat når jeg kom hjem kl 15.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...