Anonym bruker Skrevet 12. desember 2008 #1 Skrevet 12. desember 2008 Er det som et vanlig hotell, hvor man betaler alle måltider selv? Ser for meg det kan bli dyrt ved opphold over flere dager....
lille je Skrevet 12. desember 2008 #2 Skrevet 12. desember 2008 I Trondheim er i allefall maten gratis for mødrene. Lurer på om det koster 170 kr i døgnet for fedrene eller noe. Ingen upris nei.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2008 #3 Skrevet 12. desember 2008 Nå får man stort sett ikke velge om man vil være på hotell eller avdeling. Så når man får alle måltider på avdeling uten å betale så skulle det bare mangle at man ikke får det på hotellet også. Så tror ikke du skal regne med å måtte betale altså.......
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2008 #4 Skrevet 12. desember 2008 Normalt får mor alle måltider. Far må som regel betale et lite beløp både for overnatting og mat.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2008 #5 Skrevet 12. desember 2008 Vet ikke hvordan det er rundtomkring jeg, men ved SUS får du iallefall alt.. Skal mann/sambo bo der må han betale selv..
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2008 #6 Skrevet 12. desember 2008 Alt er dekket for mor. Hvis far skal bo med deg må han betale noen hundre per natt, pluss noen hundre i mat.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2008 #7 Skrevet 12. desember 2008 Nå er barselhotellet i trheim mest aktuell for min, HI, sin del. Takk for gode svar!
Gjest Skrevet 12. desember 2008 #8 Skrevet 12. desember 2008 Der jeg var så var det gratis for meg å ligge på hotellet (350-400kr pr natt hvis samboeren skulle sove der). Trur jeg fikk gratis frokost, middag og kvelds selv, men samboeren måtte betale. Husker ikke helt nøyaktig alt, men jeg trur ikke det vil koste deg så mye (eller ingenting) hvis det er bare deg der. Jeg hadde kjøleskap på rommet mitt, og fylte det opp med frukt og litt mat, så ble det ikke så dyrt å spise for samboeren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå