Gå til innhold

kakemonstermosedamen trenger hjelp....

Anbefalte innlegg

Skrevet

AAAAHhhhhhh!

Blir sprø! Lillejenta, straks 8 mnd, har blitt godt vant, tror jeg. Hun slet utrolig mye med de to første tennene, det klødde og gjorde åpenbart vondt og hun ville IKKE ligge på gulve og leke lengre. Det var fanget, fanget, fanget. Så kom de der tenna, da og jeg øynet håp, men så ble hun syk. En skikkelig 14 dagers-forkjølelse, med en heftig, surklende hoste. Fanget, igjen.

Og nå, nesten så god som ny, men er jo blitt godt vant og vil ikke-ikke-ikke ligge på gulvet og leke. Ikke store forskjellen om vi er der med henne heller. Det bør skje noe, noe gøy å se på. Trille tur, sitte på hofta når en lager mat, sitte på fanget når det skjer noe i rommet er ok.

Jeg har eliminert at hun kan ha øreverk, for da hadde hun vel grene når vi la henne for å sove, og det gjør hun ikke.

Og hun griner ikke, men gneldrer/skriker så det river i hele kroppen og lunta blir kort for oss foreldre og vi blir derfor ikke så tålmodig med han på 4 som vi burde være.

I går var egentlig første gang hun lå litt med lekene sine (som vi prøver å variere...) alene, og, hold dere fast, hun lå i kanskje 15 minutter. Da tok jeg henne opp slik at hun ikke skulle være nødt til å bli sur for at jeg kom. Og det er ca 3 mnd siden hun kunne ligge mer enn 3 minutter.

Hva gjør vi? Er det en fase?

What to do??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sånn var jenta mi og.. men så ble det bare til at hu fikk ligge der en dag og gråte litt. så kom jeg å henta hu når jeg selv ville, og ikke hu. da ordna det seg. jeg tror egentlig at det er bare å vise litt vilje, så skjønner de at det ikke er bare å gråte litt så kommer mamma løpende.

Skrevet

Jeg trenger enda mer hjelp, selv om jeg ikke skriver at jeg er alenemor som mottar 100000 fra staten eller har tenkt på å suge mannen i kveld, eller vil diskutere wet-sex.

Skrevet

Jeg nekter å diskutere wetsex, men kan forøvrig bidra med at alt er en fase, og at det muligens er på tide for sneipen å være en mer aktiv deltaker i verden. Sitter trollet (setter seg opp sjøl) bør det få vann. Plask er uendelig underholdende. (Din jobb er å tørke og skifte.) Ligger det bare kan man forsåvidt forsøke med speil, evt vanndråper på speil som kan klines utover. Evt vannfargedråper. Ploppe poteter i gryta? Ploppe hva som helst i hva som helst fra hoftesittende? Eller gå en helsikes masse tur og gnage på kongler...

Har du skuffer du kan dra ut så sett hele ungen oppi skuffen med sleiver og skjeer, evt i en skuff med tomme flasker. Igjen, bare om han/hun sitter, selvsagt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...